Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal flytte på hybel, det er alt av hvitevarer på hybelen utenom oppvaskemaskin, men det har jeg ikke plass til heller.

Dette har jeg:

Håndklær

Brødrister

Bestikk

Mixmaster

Mopp

Seng

Dyne

Laken

Sofa

Bord

Stol

Tv

Vannkoker og gryter og panne

Kommer dere på noe jeg trenger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skal flytte på hybel, det er alt av hvitevarer på hybelen utenom oppvaskemaskin, men det har jeg ikke plass til heller.

Dette har jeg:

Håndklær

Brødrister

Bestikk

Mixmaster

Mopp

Seng

Dyne

Laken

Sofa

Bord

Stol

Tv

Vannkoker og gryter og panne

Kommer dere på noe jeg trenger??

Boller og bakesaker hvis du liker å lage mat selv kanskje. Små boller fra ikea til å ha mat i får ivertfall jeg aldri nok av. Pyntesaker hvis du liker det. Renholdsprodukter som vaskepulver, grønnsåpe etc.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Flate og dype tallerkner, kopper/krus, asjetter, vannglass og vinglass bør du nok skaffe deg, slik at du har noe å spise av.

Ta en kikk i kjøkkenskuffene til foreldrene dine, og se hva som ligger der:

Jeg ville i alle fall hatt et par stekespader, spiralvisp, noen sleiver og øser, boksåpner, slikkepott, brødkniv og et par kniver til (til kutting av grønnsaker ++)

Et par fjøler til kutting av kjøtt, grønnsaker osv er også godt å ha.

Regner med at du har en bolle til miksmasteren din, men jeg er glad for å ha (minst) en bolle til.

Hvis du liker å bake: brødformer og en kakeform.

En ildfast form er også utrolig anvendelig.

Foruten kjøkken-ting, ville jeg skaffet meg et lite verktøysett: skrujern (flate og stjerne-), unbraconøkler og en hammer er godt å ha.

Av møbler, foruten det du har sagt: kommode og bokhylle.

Skrevet

Boksåpner, rotskreller, litermål, kjøkkenvekt, osterive, sleiver og stekespader, vinglass, ølglass, tallerkner, div. vaskemidler, oppvaskbørste, kjøkkenhåndklær, gardiner/rullgardiner, skittentøyskurv...

Skrevet

Ikke stress med å skaffe alt før du flytter, men vent og se hva du selv føler behov for. Det er ikke alle som trenger fullt utstyr til 5 personer når man bor på en liten hybel.

Selv har jeg minimalt av det meste pga begrenset plass. Og det holder med feks en skjærefjøl bare du vasker den grundig nok.

Anonymous poster hash: ad889...c2f

Skrevet

Skoletyggis sånn at du kan henge opp ting på veggene.

Anonymous poster hash: ed10f...9b3

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Anbefaler også å kun ha det essensielle frem til du selv ser hva du har bruk for, for så å handle inn det. Når jeg flyttet kjøpte jeg inn veldig mye som jeg mente jeg måtte ha. Mye av det ligger der og tar opp plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...