Tusenfryd Skrevet 17. august 2004 #21 Skrevet 17. august 2004 Eller American Psycho-rotta.. Den er ikke kvalm, den er ondskapsfull. :fant ikke passende smiley for den:
Sarabi Skrevet 17. august 2004 #22 Skrevet 17. august 2004 Historien om en hamster og et papprør... Her kan du lese om den: http://www.humor911.com/innslagID.aspx?innslagID=1231 Jeg synes den er enormt kvalm. Så til dere som synes denne tråden er teit og som ikke liker kvalme ting.. IKKE les den!!
Suzy Skrevet 17. august 2004 #23 Skrevet 17. august 2004 Jeg syns ikke noe av dette er kvalmt jeg - det er jo bare kødd alt sammen....
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #25 Skrevet 17. august 2004 Jeg syns ikke noe av dette er kvalmt jeg - det er jo bare kødd alt sammen.... Det med american psycho-rotta er faktisk ikke helt oppspinn. Det er en gammel tortur metode å sperre en levende sulten rotte inne i en boks som festes på magen til offeret. Mer utfyllende forklaring kreves vel ikke...
Gjest Catwoman Skrevet 17. august 2004 #26 Skrevet 17. august 2004 Eller American Psycho-rotta.. jepp. Den hadde jeg tenkt å nevne også. Finner ikke ord for den må bli en blanding av spy-frysningerpåryggen-smerte- smiley. Får nesten fysisk vondt av å tenke på den. *grøsse*
Suzy Skrevet 17. august 2004 #27 Skrevet 17. august 2004 Det med american psycho-rotta er faktisk ikke helt oppspinn. Det er en gammel tortur metode å sperre en levende sulten rotte inne i en boks som festes på magen til offeret. Mer utfyllende forklaring kreves vel ikke... Greit nok - jeg siktet vel til hamster, hummer og annet sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå