Gå til innhold

Det kvalmeste du har hørt


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

I denne tråden skal vi gjøre hverandre kvalme:) Jeg begynner med uttrykket "å slikke toalettskålen ren" som er i den berømte "ting du skulle øsnke du ikke visste" (det med å bite negler) Jeje uansett, også denne alle yndlingshistorie om dama med krepsen i badekaret som fødte babykreps og daua på badet. Sann eller ikke, den er utolig nasty. :kvalm:

Deres tur, og jeg frabes kommentarer om hvor ekkel jeg er, for dette vet jeg nemlig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg leste i et svensk blad nylig (og da MÅ det jo være sant!! :ler: ) om gale fans/stalkere, og der var det en del ekle historier!

For eksempel var det han som samlet på Julia Roberts brukte tamponger og lå med dem i senga om natten... Eller han som samlet på Madonnas avklipte tånegler! (Jeg har fotangst fra før, så jeg synes dette var VIRKELIG ekkelt!)

I tillegg var det en historie om en dame som brøt seg inn hos en kjent mannlig skuespiller (husker ikke hvem) og byttet ut litt av juicen hans med urin. Han ble sint, ville ta hevn, fant ut hvem hun var, brøt seg inn hos henne og bæsjet midt i senga hennes. Denne historien er mer absurd enn ekkel, men jeg ville dele den med dere likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Trenger ikke nevne hva jeg har hørt. Holder med å gå inn her. Hva er poenget med å gjøre folk kvalme?

Er det barn her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Trenger ikke nevne hva jeg har hørt. Holder med å gå inn her. Hva er poenget med å gjøre folk kvalme?

Er det barn her eller?

Hva er ditt problem? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Trenger ikke nevne hva jeg har hørt. Holder med å gå inn her. Hva er poenget med å gjøre folk kvalme?

Er det barn her eller?

Nå var du kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg leste i et svensk blad nylig (og da MÅ det jo være sant!! :ler: ) om gale fans/stalkere, og der var det en del ekle historier!

For eksempel var det han som samlet på Julia Roberts brukte tamponger og lå med dem i senga om natten... Eller han som samlet på Madonnas avklipte tånegler! (Jeg har fotangst fra før, så jeg synes dette var VIRKELIG ekkelt!)

:ler: Dette er definitivt svensk oppspinn ja.:hoho:

Enten må han gale fyren gå i Julia og Madonna's private søppelkasser eller så sender de han sine brukte tamponger og tånegler i posten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Den historia med krepsane

2. Det kvalmaste eg høyre sånn IRL er mannfolk som skryte av helgas erobringar. Typisk mandag på jobben min... KVALMT!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger ikke nevne hva jeg har hørt. Holder med å gå inn her. Hva er poenget med å gjøre folk kvalme?

Er det barn her eller?

Jepp! Din drittunge :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' nei, den kvalmaste historia er den om dei to homoane, et marsivin, et rør og en lighter...[/quote']

WHAT?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...