xxPernillexx Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Hei! Jeg lurer på om noen her inne vet hva pH-verdien er på menstruasjon, og om pH-verdien i vaginaen endrer seg mye når man har mensen? Jeg har prøvd å søke litt på nett, men fant ikke noe særlig. pH-verdien i vaginaen ligger jo vanligvis på 3.5, og blod på rundt 7.... I tillegg vil jeg høre om det er mange her som har veldig uregelmessige mensen? Personlig vet jeg aldri når jeg får mensen. Kan gå tre uker mellom og seks... Takk for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 det kan være flere grunner til uregelmessig mens. Har ikke peil på det med pH-verdi, men jeg har feks. PCOS, som gjør at min mens er skikkelig uregelmessig. Den kom igår, og har ikke vært hos meg siden oktober.. Men som sagt, kan være mange grunner til uregelmessig menstruasjon!Anonymous poster hash: e8abc...55c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Lavt stoffskifte kan også forårsake uregelmessig menstruasjon. Anonymous poster hash: ed374...523
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå