Gå til innhold

Nettdating, erfaringer?

Fremhevede innlegg

Gjest Frank Slade
Skrevet

Slik er jeg også. Det virker for desperat om noen i melding nr.3 begynner å foreslå å treffes.

Uenig. Det er de mennene som tar til takke med å være brevvenner i flere måneder i håp om å få napp som er desperate.

Om jeg inviterer ut en jente har jeg ikke spurt henne om hun vil gifte seg med meg eller bli kjæresten min. Sannsynligheten for at sistnevnte skjer er som regel ganske lav.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg dro på date med en kar uten å ha snakket veldig mye med ham, vi flyttet det fra Tinder til snap etter ett par dager - også møttes vi vel etter litt over 1 uke, ble litt sånn bråbestemt midt i uken, impulsivt og bra.

Daten varte i mange timer, snakket om løst og fast - vi hadde jo masse å snakke om siden vi hadde konversert lite om annet enn småbilder, og flørt.

Endte til seng, og har ikke snakket med ham siden, bare noen snap.. Fort gjort.
Kjekk kar, så det var i grunn synd :kyss2:
Som man reder ligger man :bolledeig:

Syntes forøvrig jeg merker fort om mennene jeg snakker med via nettdating er aktuelle å treffe.. Det er NOE som viser om det er verdt det eller ikke, det har iallefall jeg erfart hittil.

Mange potensielle dates men det er ikke interessant liksom, vet ikke om det er fordi jeg senser de kun er ute etter en ting jeg..

Endret av pompdelux
Skrevet

Da jeg drev med nettdating, likte jeg å skrive litt med mannfolka jeg fikk kontakt med, for å få et inntrykk av hva slags type han var og hva han var ute etter. Jeg kan godt møtes relativt kjapt, men ikke etter 2-3 meldinger av typen: "hei og hopp".

Enig. Jeg må snakke litt med de før vi møtes. Jeg vil ikke møtes bare etter noen få dager. Det er for tidlig.

Det har vært menn som har spurt meg samme dagen som vi kom i snakk om vi skal finne på noe. Helt uaktuelt. Ikke alle jeg gidder å møte fordi vi har ikke noe til felles eller er ute etter forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 1c0a7...baa

Skrevet

Uenig. Det er de mennene som tar til takke med å være brevvenner i flere måneder i håp om å få napp som er desperate.

Om jeg inviterer ut en jente har jeg ikke spurt henne om hun vil gifte seg med meg eller bli kjæresten min. Sannsynligheten for at sistnevnte skjer er som regel ganske lav.

Helt enig, greit å snakke litt, men er de ikke interessert i å treffes etter 1-2 dager så kan det være det samme. Et treff betyr ikke at man trenger å gifte seg liksom :)

Anonymous poster hash: f37bd...128

Skrevet

Traff dama mi på nett januar i fjor. Det tok ikke mange ukene før vi hadde begynt å date og ble sammen. ;) Hadde ikke før dette hatt noe særlig hell med nettdating, men det gjelder å ikke gi opp. :)

Skrevet

Det er forskjell på å skrive i flere måneder, og å møtes etter første "hei", da. Min erfaring er at menn som ikke er interessert i å vite noe som helst om meg som person før de foreslår å møtes, bare er ute etter en ting. De som faktisk tar seg tid til å få et lite inntrykk av om vi kan ha noe felles, er mer seriøse.

Jeg hører heller ikke bryllupsklokker i det fjerne om en mann ber meg ut på date, men jeg gidder da heller ikke gå på date bare for å gå på date. Det må jo være en viss sannsynlighet for at en kan finne tonen.

Gjest Frank Slade
Skrevet

Det er forskjell på å skrive i flere måneder, og å møtes etter første "hei", da. Min erfaring er at menn som ikke er interessert i å vite noe som helst om meg som person før de foreslår å møtes, bare er ute etter en ting. De som faktisk tar seg tid til å få et lite inntrykk av om vi kan ha noe felles, er mer seriøse.

Jeg hører heller ikke bryllupsklokker i det fjerne om en mann ber meg ut på date, men jeg gidder da heller ikke gå på date bare for å gå på date. Det må jo være en viss sannsynlighet for at en kan finne tonen.

Jeg er interessert i deg som person, men jeg foretrekker å bli kjent med deg i det virkelige liv. At vi har felles interesser er heller ikke ensbetydende med at vi har god kjemi.

Jeg respekterer at folk har ulike interesser og behov, men påpekte bare at jeg synes det er en upresis påstand å kalle noen desperat fordi de vil møtes raskt.

Skrevet

Jeg er interessert i deg som person, men jeg foretrekker å bli kjent med deg i det virkelige liv. At vi har felles interesser er heller ikke ensbetydende med at vi har god kjemi.

Jeg respekterer at folk har ulike interesser og behov, men påpekte bare at jeg synes det er en upresis påstand å kalle noen desperat fordi de vil møtes raskt.

Mine erfaringer er mine erfaringer, og så langt har de vist meg at menn som vil møtes før man har sagt mer enn "hei" til hverandre, bare er ute etter en ting. Inntil det motsatte blir bevist, er dette en sannhet for meg.

Skrevet

Enig.

Skrevet

Enig.

Du og jeg burde rett og slett bare gå på date! :nigo:

Skrevet

Du og jeg burde rett og slett bare gå på date! :nigo:

:Knegg:

Skrevet

Har datet to personer via nettet:

1. Katastrofe. Ble utnyttet økonomisk.

2. Ser bra ut så langt.

Skrevet

Godt mulig du har et poeng der,men jeg har møtt ganske mange som åpenbart kun ser på bilder og ikke spør om noe som har med meg som person å gjøre før de foreslår å treffes.

Jeg er ikke interessert i å være brevvenn i evigheter jeg heller,men det finnes jo en mellomting.Har møtt de fleste innen 2 uker etter første melding.I noen tilfeller har det gått lengre tid,men da er det sykdom, jobb eller andre ting som har kommet i veien.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...