Gå til innhold

LEI av uregelmessig mensen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare få det ut et sted, for nå er jeg drittlei av at mensen kommer en uke for tidlig og varer i to uker. Jeg vil ha sex, for faen!

Jeg går på p piller og tar de ved 10 tiden hver morgen. Jeg forstår virkelig ikke problemet. Noen råd her? Andre prevensjonsmidler jeg heller bør bruke?

Beklager, ublåsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøve en annen type p-piller? jeg begynte på mercilon men fikk kraftige blødninger og migrene. byttet til cerazette, ingen problemer nå.:)

Skrevet

Hadde cerazette før. Det gikk dårlig. Har prøvd litt av hvert :P Får kanskje vente og se om det roer seg etter hvert. Var bare litt frustrert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...