Gå til innhold

Hjelp med guttenavn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen forslag til guttenavn som passer til Elias? Tenker litt på Adrian, men er redd vi har kjørt oss fast på det navnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elias og Adrian høres ut som et homsepar,

Anonymous poster hash: 4f528...743
  • Liker 4
Skrevet

Hehe... Huffda, mulig de blir homsa - men gud forby at de blir et par 😁 Forøvrig, takk for innspillet! 👍

• Liker 1
Skrevet

Adrian er jo veldig fint da. Ellers så tenker jeg Leo, Kristoffer, Aleksander, Vetle, Odin, Jonathan.

Anonymous poster hash: 28a7c...72d
Skrevet

Elias og Adrian høres ut som et homsepar,

så utrolig voksen kommentar, født bak en stein du eller? homofob! Velkommen til 2015. #kronidiot

Anonymous poster hash: 03dd4...c01

• Liker 4
Skrevet

Har noen forslag til guttenavn som passer til Elias? Tenker litt på Adrian, men er redd vi har kjørt oss fast på det navnet :)

hva med Erik og Elias?

• Liker 1
Skrevet

Kjenner brødre som heter Elias og Viljar. Synes de passer fint som søskennavn :)

Anonymous poster hash: 69b7e...dce
Skrevet

Matias, Lukas, Jakob, Simon, Samuel, Markus, Andreas. Dei har alle det same bibelske opphavet og "høyrer derfor saman".

Skrevet

Tobias ;)

Mathias ;)

Jonathan

Johannes

Benjamin

Martin

Markus

Magnus

Kasper

Ludvig

Skrevet

Viljar synes jeg er et fint navn, og mange andre og som er nevnt her. Utfordringa blir å få pappaen til å like... 😊

Skrevet

stakkars unger

Anonymous poster hash: 5f890...7cb
Skrevet

Kanskje anonymbruker kan komme med forslag?

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Brian

Ole

Peder

Dennis

Markus

Espen

Hans

Torbjørn

Eksil

Felix

Fritz

Arnstein

Erling

Ørjan

Martin.

:)

Skrevet

så utrolig voksen kommentar, født bak en stein du eller? homofob! Velkommen til 2015. #kronidiot

Jeg er overhodet ikke homofob, men jeg får assosiasjoner til homser av de navnene. Jeg synes de er veldig feminine, slik som René og André og Leander. Oddny og Borgny og Erna synes jeg er maskuline jentenavn f eks.

• Liker 1
Skrevet

Den assosiasjonen er det jo ingen som kan ta fra deg, men kan jo være klokt å formulere seg på en slik måte at du ikke blir satt i bås.... Hvilket maskulint navn passer til Elias?

Skrevet

Den assosiasjonen er det jo ingen som kan ta fra deg, men kan jo være klokt å formulere seg på en slik måte at du ikke blir satt i bås.... Hvilket maskulint navn passer til Elias?

Nå er jeg på et anonymt forum og synes det var litt voldsomt å bli kalt homofob pga det innlegget, men det er ikke så farlig. Navn som jeg synes passer er Magnus, Karl, Jon, Trygve, Sigmund, Amund, Sigurd, Finn, Hugo.

Skrevet

John Mathias eller Lasse Sebastian

Anonymous poster hash: 94a2b...5e0
Skrevet

Selv er jeg veldig glad i navnene Liam og Lucas!

Elias og Lucas?

Elias og Liam?

Anonymous poster hash: 91ec4...1df
Skrevet

Det hadde jo vært litt morsomt om du valgte et navn dere liker, som ikke 10% av alle guttene på den alderen heter. Synes det går i veldig mye likt for tiden, det kan bli litt kjedelig. Kanskje dere kunne valgt et navn som betyr noe for dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...