Gå til innhold

Sånn her skal damer se ut :

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at de aller fleste kvinner må ty til ulovlige midler for å få en slik kropp, sant?

• Liker 4
Skrevet

Marit Bjørgen har en kropp det ligger ekstremt mange treningstimer bak, og det står stor respekt av alle prestasjonene hennes. I tillegg er hun en sympatisk og flott dame. Helt greit for en toppidrettsutøver å ha sånn kropp, for den jevne dame i gata...not so much. Blir litt maskulint.

Denne dama, derimot! Wow :)

http://www.funkygine.com/2014/11/

Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 8236e...7b0
  • Liker 1
Skrevet

Marit Bjørgen har en kropp det ligger ekstremt mange treningstimer bak, og det står stor respekt av alle prestasjonene hennes. I tillegg er hun en sympatisk og flott dame. Helt greit for en toppidrettsutøver å ha sånn kropp, for den jevne dame i gata...not so much. Blir litt maskulint.

Denne dama, derimot! Wow :)

http://www.funkygine.com/2014/11/

Ja her snakker vi..;) Hun var skikkelig fin.:)

Anonymous poster hash: 21298...6dc

Skrevet

Ja her snakker vi.. ;) Hun var skikkelig fin. :)

Anonymous poster hash: 21298...6dc

Følger henne på Instagram. Hun er helt rå!

Skrevet

Jeg liker dere kvinner når dere trener litt mindre enn det de to foreslåtte kvinnene gjør. Men det er nå hva jeg synes.

Skrevet

Ja, Bjørgen har drømmekropp! Men jeg har fulltidsjobb som noe annet enn henne, jobben henne ER å trene!

• Liker 4
Skrevet

Du er klar over at de aller fleste kvinner må ty til ulovlige midler for å få en slik kropp, sant?

Jeg tror ikke Bjørgen tar anabole steroider. Jeg tror hun har gode gener og anlegg for å bygge muskler.

Hun er neppe alene om å ha gode gener

Skrevet

Jeg tror ikke Bjørgen tar anabole steroider. Jeg tror hun har gode gener og anlegg for å bygge muskler.

Det var derfor jeg skrev "de fleste".

• Liker 1
Skrevet

Det var derfor jeg skrev "de fleste".

De fleste kan bli godt trent uansett om man har dårlige eller gode gener.

Det er svært få mennesker som ikke er mottakelig for trening. Om man er på treningsstudio regelmessig så vil det bli resultater ut av det med mindre man spiser for lite

• Liker 1
Skrevet

How about no.

why not?

Anonymous poster hash: 90cfb...331

Skrevet

Evt. Hun lever av å trene.

• Liker 2
Skrevet

det der blir for mandig for meg...

• Liker 1
Skrevet

Nå er hun en flott dame. Men så har de fleste menn forskjellig smak og.

Så lurer jeg på hvordan jeg skal få tid til å få en sånn kropp? Jeg er enslig mor til 2 barn 100%, studerer og jobber. Veldig fornøyd med å trene styrke 2 ganger i uken. Noe mer klarer ikke jeg og få til.

Anonymous poster hash: f2b64...ceb
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke ha en mannlig kropp, ellers takk.

Anonymous poster hash: cc6c1...cb2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...