AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Hei! Lurer på om det er flere som plages med vonde pupper? Eneste perioden jeg ikke har vondt i dem er i slutten av mensen. Det føles nesten som at jeg har melkespreng når det er på det verste... Anonymous poster hash: 0b890...43e
Gjest avocadoen Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Er det brystvortene eller brystene du mener? Har du spurt legen? Kan det være hormonforandringer?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Ja, det er helt normalt! Anonymous poster hash: bee36...221
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Er det brystvortene eller brystene du mener? Har du spurt legen? Kan det være hormonforandringer? Det er brystene, nei har ikke spurt legen for det har liksom vært helt normalt siden jeg var færdig med puberteten..Anonymous poster hash: 0b890...43e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Etter el produserer kroppen progesteron, dette kan føre til at brystene i området ved armhulen blir ømme, dersom brystene blir ømme helt foran rundt brystvortene kan det tyde på at du har østrogen dominans. Anonymous poster hash: bee36...221
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Etter el produserer kroppen progesteron, dette kan føre til at brystene i området ved armhulen blir ømme, dersom brystene blir ømme helt foran rundt brystvortene kan det tyde på at du har østrogen dominans. Anonymous poster hash: bee36...221 Jaha? Å det vil si? kan man gjøre noe med det da?Anonymous poster hash: 0b890...43e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Flere som har det slikt? -tsAnonymous poster hash: 0b890...43e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå