Gå til innhold

Vonde pupper...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om det er flere som plages med vonde pupper? Eneste perioden jeg ikke har vondt i dem er i slutten av mensen. Det føles nesten som at jeg har melkespreng når det er på det verste... :P

Anonymous poster hash: 0b890...43e

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Er det brystvortene eller brystene du mener? Har du spurt legen? Kan det være hormonforandringer? :)

Skrevet

Ja, det er helt normalt!



Anonymous poster hash: bee36...221
Skrevet

Er det brystvortene eller brystene du mener? Har du spurt legen? Kan det være hormonforandringer? :)

Det er brystene, nei har ikke spurt legen for det har liksom vært helt normalt siden jeg var færdig med puberteten..

Anonymous poster hash: 0b890...43e

Skrevet

Etter el produserer kroppen progesteron, dette kan føre til at brystene i området ved armhulen blir ømme, dersom brystene blir ømme helt foran rundt brystvortene kan det tyde på at du har østrogen dominans. :)



Anonymous poster hash: bee36...221
Skrevet

Etter el produserer kroppen progesteron, dette kan føre til at brystene i området ved armhulen blir ømme, dersom brystene blir ømme helt foran rundt brystvortene kan det tyde på at du har østrogen dominans. :)

Anonymous poster hash: bee36...221

Jaha? Å det vil si? :P kan man gjøre noe med det da?

Anonymous poster hash: 0b890...43e

Skrevet

Flere som har det slikt?

-ts

Anonymous poster hash: 0b890...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...