AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Nå er jeg svært irritert. I vinterferien dro jeg og min datter på 15 til New York( vi dro en uke før vinterferien etter avtale med lærer, det var ingen prøver denne uken.) jeg skulle fly alene hjem på tirdag da datteren min sin far bor her og de skulle få noen dager sammen. Stemoren til datteren min som også kommer fra Norge skulle til København og tok strekningen dit sammen med datteren min hjem. Jeg hadde bestilt 1st class begge veier da det er en lang flytur og så frem til å nyte hjemreisen alene. Jeg slår meg ned i vindusetet jeg hadde bestilt og lukket øynene. Etter 2 minutter ble jeg pirket på ryggen av en Jente på 20 år som så litt kjent ut men hev husket ikke fra hvor. Hun sa at det var hennes plas og viste frem billetten. Hun var amerikansk. Jeg viste fem min og sa høflig at hun burde ta det opp med crewet. Hun så litt forfjamset ut siden jeg ikke hadde gitt opp plassen min men gikk. Hun kom tilbake og venninnen satt seg ved siden av meg og hun selv etter det. Jeg tok på sove maske og la ikke merke til hvem hun ved siden av meg var. Etter 2 timer våknet jeg av at de to verdisett av meg snakket høyt. Jeg ba dem om å dempe seg og det var da jeg så hvem hun ved siden av meg var, nemlig kusinen min ! Jeg sa hei men hun ignorerte meg bare, jeg sa hvem jeg var og hun ignorte meg fortsatt? Heldigvisgikvenninen til kusinen min på do. Jeg spurte om hvorfor hun ike hadde sagt hei og hun svarte at vennine. Var en kjent sanger og sa hun skjemmes over at jeg ikke hadde flyttet meg god denne popstjernen og at det var flaut å være i familie med en vanlig nordmann. Helle glyturen bestod av en pinlig stillhet og da vi landet i København gikk de heldigvis sv. Tanten min er død så jeg kan ikke snakke med henne. Ja. Noen ?Anonymous poster hash: a0dcc...ba2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Ka faan? Anonymous poster hash: 69129...a5a 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 dagens bull **** Anonymous poster hash: 5add2...947 2
lysløypa Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Such story Much bull**** Very dead wow 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Så mange skrivefeil. Får vondt. Anonymous poster hash: 7a3d5...1fe 1
Chizue Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Haha...Ikke verre altså... Dvs..Ikke verdens verste flyreise.. Dette er familie drama xD Hadde forstått det om f.eks. Du hadde fått en dritings fyr ved siden av deg som endte opp med å spy på deg under reisen...Også får du ikke noe hjelp fra flyvertene... 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 jeg begriper ikke hvorfor vi fikk så masse info om din datter og barnefarens nye kone etc... rotete og tullete historie... Anonymous poster hash: dcc90...781 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Min første tanke; helsikken så heldig du er som har råd til første klasse! Anonymous poster hash: d2449...3a4 3
Gjest Kaffelattn Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Nå er jeg svært irritert. I vinterferien dro jeg og min datter på 15 til New York( vi dro en uke før vinterferien etter avtale med lærer, det var ingen prøver denne uken.) jeg skulle fly alene hjem på tirdag da datteren min sin far bor her og de skulle få noen dager sammen. Stemoren til datteren min som også kommer fra Norge skulle til København og tok strekningen dit sammen med datteren min hjem. Jeg hadde bestilt 1st class begge veier da det er en lang flytur og så frem til å nyte hjemreisen alene. Jeg slår meg ned i vindusetet jeg hadde bestilt og lukket øynene. Etter 2 minutter ble jeg pirket på ryggen av en Jente på 20 år som så litt kjent ut men hev husket ikke fra hvor. Hun sa at det var hennes plas og viste frem billetten. Hun var amerikansk. Jeg viste fem min og sa høflig at hun burde ta det opp med crewet. Hun så litt forfjamset ut siden jeg ikke hadde gitt opp plassen min men gikk. Hun kom tilbake og venninnen satt seg ved siden av meg og hun selv etter det. Jeg tok på sove maske og la ikke merke til hvem hun ved siden av meg var. Etter 2 timer våknet jeg av at de to verdisett av meg snakket høyt. Jeg ba dem om å dempe seg og det var da jeg så hvem hun ved siden av meg var, nemlig kusinen min ! Jeg sa hei men hun ignorerte meg bare, jeg sa hvem jeg var og hun ignorte meg fortsatt? Heldigvisgikvenninen til kusinen min på do. Jeg spurte om hvorfor hun ike hadde sagt hei og hun svarte at vennine. Var en kjent sanger og sa hun skjemmes over at jeg ikke hadde flyttet meg god denne popstjernen og at det var flaut å være i familie med en vanlig nordmann. Helle glyturen bestod av en pinlig stillhet og da vi landet i København gikk de heldigvis sv. Tanten min er død så jeg kan ikke snakke med henne. Ja. Noen ?Anonymous poster hash: a0dcc...ba2 Har vi tatt våre medisiner i dag?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Nå er jeg svært irritert. I vinterferien dro jeg og min datter på 15 til New York( vi dro en uke før vinterferien etter avtale med lærer, det var ingen prøver denne uken.) jeg skulle fly alene hjem på tirdag da datteren min sin far bor her og de skulle få noen dager sammen. Stemoren til datteren min som også kommer fra Norge skulle til København og tok strekningen dit sammen med datteren min hjem. Jeg hadde bestilt 1st class begge veier da det er en lang flytur og så frem til å nyte hjemreisen alene. Jeg slår meg ned i vindusetet jeg hadde bestilt og lukket øynene. Etter 2 minutter ble jeg pirket på ryggen av en Jente på 20 år som så litt kjent ut men hev husket ikke fra hvor. Hun sa at det var hennes plas og viste frem billetten. Hun var amerikansk. Jeg viste fem min og sa høflig at hun burde ta det opp med crewet. Hun så litt forfjamset ut siden jeg ikke hadde gitt opp plassen min men gikk. Hun kom tilbake og venninnen satt seg ved siden av meg og hun selv etter det. Jeg tok på sove maske og la ikke merke til hvem hun ved siden av meg var. Etter 2 timer våknet jeg av at de to verdisett av meg snakket høyt. Jeg ba dem om å dempe seg og det var da jeg så hvem hun ved siden av meg var, nemlig kusinen min ! Jeg sa hei men hun ignorerte meg bare, jeg sa hvem jeg var og hun ignorte meg fortsatt? Heldigvisgikvenninen til kusinen min på do. Jeg spurte om hvorfor hun ike hadde sagt hei og hun svarte at vennine. Var en kjent sanger og sa hun skjemmes over at jeg ikke hadde flyttet meg god denne popstjernen og at det var flaut å være i familie med en vanlig nordmann. Helle glyturen bestod av en pinlig stillhet og da vi landet i København gikk de heldigvis sv. Tanten min er død så jeg kan ikke snakke med henne. Ja. Noen ?Anonymous poster hash: a0dcc...ba2 herregud, for en trolletråd :fnise: Man skal høre mye før øra faller av ser jeg :fnise: Anonymous poster hash: c4485...f7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå