AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg slutta å røyke i august 14, altså rundt ett halvt år siden, da hadde jeg røyka fast litt over en halv røykpakke til dagen i 4 år. Jeg begynte å snuse for ett år siden, så jeg snusa samt røyka i et halvt år, men etter jeg slutta å røyke holdt jeg meg bare til snusen. Jeg har ikke hatt en eneste røyk siden januar, men nå er jeg rett og slett de siste par månedene blitt SKIKKELIG røyk sugen! Selv når jeg tenker på hvor farlig det er osv. Og suget blir bare verre og verre!!!! Har en el-sigarett jeg har vurdert til tider, men er så redd for om jeg røyker den, vil jeg få så mye fortere lyst på normal røyk. WÆÆÆÆ, noen tips!??Anonymous poster hash: de1f8...143
Gjest Solstråla88 Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Hvis du røyket i januar har du jo ikke sluttet siden august? Du kan spørre legen om å få champix utskrevet, denne skal fjerne nikotin sugey
tørkestativ Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Tror ikke e-sigarett vil gi deg mer lyst på røyk?? den tilfredstiller jo behovet for å ha noe mellom fingrene tenker jeg...altså vanen. prøvd nikotin tyggi, plaster osv?
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Tråden er ryddet for språkdebatt. Mynona, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå