AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Har alltid syntes jeg har et litt lavt energinivå. Tidligere har jeg tenkt at dette handler om at jeg er introvert, trenger mye alenetid og lett blir "tappet" for energi rundt mennesker. Dette er for så vidt sant men nå er jeg i en fase der jeg ser etter jobb og jeg har ikke veldig mye sosialt på gang. Jeg bor i mine foreldres leilighet for tiden og har en del ting å ordne for dem. Ellers pakker jeg gamle ting jeg skal ta med i min egen leilighet, ser etter jobber og tar noen dagsoppdrag. Jeg merker at rundt ettermiddag/tidlig kveld er jeg ganske sliten, selv om dagen ikke er superaktiv. Jeg spiser sunn, hjemmelaget mat så tror ikke det er der det ligger. Sover også greit, ikke alltid nok, men i hvert fall en syv timer de fleste netter. Vet at trening skal gi mer energi også, så jeg legger inn lengre turer hver dag der jeg får opp pulsen. Kan hende at det er relatert til sammenlikninger, men jeg har datet en fyr som er tyve år eldre (i 40-årene) som har veldig mye energi. Han har utrettet utrolig mye som ung og selv nå trener han hardt hver dag, reiser masse, har lange arbeidsdager. Han opprettet eget firma samtidig som han tok MBA, og han opplever ikke engang jetlag når han krysser kloden, bare drar på trening og presser seg igjennom. Selv når han har hatt en lang dag opplever jeg ham ikke som sliten eller har sett ham gjespe kl 22...må si jeg er litt misunnelig på hans energinivå. Noen som har tips eller opplever det samme? Jeg har trent hardere i perioder, men har ikke mer energi av den grunn. Men kanskje jeg må teste det over lengre tid. Anonymous poster hash: 9b999...443
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå