AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Har noen erfaringer med hormonspiral og evt bivirkninger? Har hatt p-stav i armen tidligere som jeg måtte fjerne etter noen måneder grunnet hyppige blødninger, dårlig humær og nedsatt sexlyst. Har gått på minipiller, da mistet jeg mensen og sexlysten. Jeg vil ikke gå på p-piller da det ligger blodpropp til familien. Jeg kan ikke ha kobberspiral da jeg er veldig allergisk mot alle metaller utenom gull. Anonymous poster hash: c8adf...e47
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Jeg var veldig fornøyd med hormonspiral. Mensen forsvant og jeg fikk verken mer kviser eller enorm matlyst. Mistet også sexlysten fullstendig av p-piller. Mulig den også ble noe redusert av hormonspiralen, men det kunne ikke sammenliknes med hvordan det var på p-piller. Anonymous poster hash: 47bdc...487
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Kjempefornøyd med hormonspiral!! Men legg inn hos en gynekolog, fastlegen legger ikke inn så mange og kan fort ende opp med å knote en del og da er det mye vondere... Jeg syns ikke det var vondt å legge inn, fikk gjort det hos gynekolog. Koster jo en del for spiral + gynekolog men den kan sitte i fem år Jeg blødde litt i 6-7 uker etter innsetting og har ikke blødd noenting siden det. Den har ligget inne i 13 mnd nå. Ingen hormonelle plager/kviser/vektøkning enn så lenge. Anonymous poster hash: 8d165...ad1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Det jeg er redd for er humørsvingninger, vektøkning og nedsatt sexlyst... Gikk på antidepressiva grunnet en knekk og la på meg 25 kg, har akkurat gått de ned så det frister fint lite og ese ut igjen Anonymous poster hash: c8adf...e47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå