AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Hei, jeg hadde kjønnsvorter for ett år siden. De ble behandlet og jeg har ikke fått tilbakefall siden. Har de siste månedene intimbarbert meg oftere enn vanlig, og oppdaget i dag en byll/kul på den ene ytre kjønnsleppen. Synes det så litt ut som en vorte, men klemte på den og da kom det gjennomsiktig (vann-lignende) væske ut av den. Til slutt kom det en del blod. Kulen er der enda, litt mindre enn i dag tidlig, men fortsatt godt synlig. Noen her som har erfaringer/kunnskap på området? Kan en vorte væske eller kan det være noe annet? Tror ikke det er en kvise fordi det hadde ikke utseende til en kvise i det hele tatt. Takker for svar! PS, har bestilt legetime, men hadde vært fint å være litt forberedt på hva dette kan være. Mvh litt redd kvinne Anonymous poster hash: 20213...13f
Strikkesokken Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Inngrodd hår, betent hårsekk? Det kan være ganske ekkelt og ubehagelig, og trenger ikke nødvendigvis se ut som en kvise.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Inngrodd hår, betent hårsekk? Det kan være ganske ekkelt og ubehagelig, og trenger ikke nødvendigvis se ut som en kvise. Hmm, men aner du om vorter i det hele tatt kan væske? Synes liksom enda hele greia ser litt vorteaktig ut, men er litt vanskelig å se skikkelig i og med at jeg ikke har forstørrelsesglass. TS Anonymous poster hash: 20213...13f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Hvordan gikk det hos legen? var det kjønnsvorte? Har aldri hørt at det kan komme ut væske ut av kjønnsvorter før Og jeg har lest en del om det, siden jeg har et stort utbrudd av kjønnsvorter og har hatt det i ca 5 måneder Jeg pleider å barbere meg veldig ofte der nede før jeg fikk kjønnsvorter, så når jeg merket en litt klump tenkte jeg at det sikkert var en kvise (selv om jeg sjeldent får kviser, og får jeg en kvise er det i ansiktet ) Anonymous poster hash: 83147...aa2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå