FriCol Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Fikk urinveisinfeksjon for et par dager siden, men har ikke vært hos legen fordi jeg pleier å få det bort uten antibiotika. Denne gangen har det imidlertid vært litt verre. Hadde litt blod i urinen i går, men jeg har lest at det ikke er så uvanlig ved uvi. I dag har jeg begynt å få ganske vondt i ryggen også og da tenker jeg litt på nyrebekkenbetennelse. Jeg har foreløpig ikke noen andre symptomer, jeg er litt trøtt og sliten, men har ikke feber eller kvalme, bare vondt i korsryggen. Har noen erfaring med nyrebekkenbetennelse her? Har man normalt flere symptomer eller kan jeg ha det? Bør jeg vente og se det an?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Absolutt ikke vente og se det an, kom deg til legen i dag. Det burde virkelig ikke være noe spørsmål når du har blod i urinen! Jeg hadde kun vondt i korsryggen og ingen andre symptomer da jeg fikk nyrebekkenbetennelse.Anonymous poster hash: 734e7...45b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Gå til legen i dag ja!Anonymous poster hash: 2a114...a7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå