Gå til innhold

Skal drepe alle i en barnehage.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det RASER inni meg når jeg tenker på det. Ikke raser som i bryter sammen, men jeg blir så SINT. SÅ FORBANNA.

Anonymous poster hash: b0e47...656

• Liker 20
Skrevet

Det der er vel så sykt som det går an å bli

• Liker 6
Skrevet

Alt er vel et lett terrormål for disse gale menneskene. Skoler, offentlige kontorer, barnehager, butikker osv. Får håpe skoler og barnehager strammer inn slik at det ikke blir like enkelt å bare komme og gå for mennesker som ikke har noe der å gjøre. Disse jævelene skulle vært skutt. Send dem ut av landet!

Anonymous poster hash: 5a36e...0b5
  • Liker 6
Skrevet

Alt er vel et lett terrormål for disse gale menneskene. Skoler, offentlige kontorer, barnehager, butikker osv. Får håpe skoler og barnehager strammer inn slik at det ikke blir like enkelt å bare komme og gå for mennesker som ikke har noe der å gjøre. Disse jævelene skulle vært skutt. Send dem ut av landet!

.. og der er vi like langt.

Anonymous poster hash: 0b1c0...9ef

• Liker 10
Skrevet

.. og der er vi like langt.

Anonymous poster hash: 0b1c0...9ef

når folk truer med å gå inn i barnehager og skal skyte alle og enhver, ja da mener jeg de jævelene ikke fotjener å leve mer. Håper de får straffa si og blir sendt på hue og ræva ut fra dette landet!

• Liker 18
Gjest Stringfellow1
Skrevet

En barnehage har vel bare ett gjerde rundt eiendommen for å hindre at noen av ungene stikker av. Det er vel relativt enkelt å parkere like i nærheten, finne frem skytevåpen, og avfyre en hel haug med skudd før noen rekker å reagere noe særlig. En barnehage eller en skole er ikke akkurat noen militær base, for å si det slik..

Skrevet

Noe så sykt... Har ikke ord. Blir forbanna og trist av å lese det.

Skrevet

Jeg kjenner at det får meg til å føle meg utrygg. :-( Mine barn i barnehagen, min jobb i offentlig kontor som kan være et bombemål? Sist runde da de pågrep noen som planla terror i Norge, var jo planen å ringe på et tilfeldig hus og drepe en familie, bare for å spre frykt og terror.

Jeg har lyst til å flytte på hytta vår, langt inni skogen, og ta med meg familien... Jeg håper landets klokeste hoder jobber i PST for tiden, og at de får alle ressursene de trenger.

Anonymous poster hash: baa5c...6d4
  • Liker 5
Skrevet

Det gjør ikke noe særlig med frykten min. Jeg vet på et helt rasjonelt plan at det finnes mange mye større farer for barn, terrortrussel eller ikke. Det er utrolig mange ting man foretar seg støtt som er langt mer risikable, og jeg klarer å la den vissheten være styrende for den (manglende) frykten jeg har.

Det gjør meg jo likevel kvalm. Slike idéer er en helt egen kategori av jævlig, og et menneske som ytrer noe sånt fortjener kun det verste. Jeg blir ikke mer redd, men jeg blir forbanna. Dette er det verste avskummet vi har, og det kan ikke behandles som "vanlige" kriminelle sinn.

Anonymous poster hash: 184a7...846
  • Liker 7
Skrevet

Jeg er enig med AB over, og blir først og fremst sint. Og trist, på menneskehetens vegne. Jeg kan forstå at folk føler veldig sterkt for en "sak", men dette med å drepe folk som ikke deler ditt syn, eller begå terrorhandlinger eller udåder mot uskyldige barn har jeg problemer med å begripe.

Utrygg? Jeg vil forsøke å tenke på dette som jeg gjorde i sommer, da vi levde med en økt terrorfare, jeg jobbet i Oslo sentrum, måtte ta kollektivt til jobb og hadde sønner som spilte i Norway Cup. Så lenge vi ikke aner hvor og når et eventuelt angrep skal ramme blir det håpløst å skulle være redd. Selv om frykten nok kan melde seg i korte glimt hvis det blir varslet noe lignende, vil jeg prøve å skyve den vekk.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg begriper ikke hvorfor folk ikke bare kan la andre folk leve slik de vil.

Det er nesten så jeg håper at det faktisk finnes en Gud, og at disse jævlene brenner i helvette for all evighet. Det ville vært ironi på sitt beste. No virgins for you motherfuuucker

Endret av Gwynevere
  • Liker 2
Skrevet

No virgins for you motherfuuucker

Vi må ikke glemme at den eneste som har gått rundt og skutt og drept barn i dette landet for å spre frykt, var en etnisk norsk mann fra Oslos vestkant. Jeg er ikke etnisk norsk, men jeg hadde blitt ganske sprø hvis jeg skulle gått rundt og tenkt at alle norske menn var potensielle terrorister:/ han det var snakk om i artikkelen er tatt heldigvis, PST klarte ikke å fange opp ABB fordi han er etnisk norsk og dermed har frie tøyler til å planlegge både det ene og det andre uten at noen følger med, fordi alle kun følger på med på ekstreme islamister..

Anonymous poster hash: bdca3...d56

• Liker 1
Skrevet

Vi må ikke glemme at den eneste som har gått rundt og skutt og drept barn i dette landet for å spre frykt, var en etnisk norsk mann fra Oslos vestkant. Jeg er ikke etnisk norsk, men jeg hadde blitt ganske sprø hvis jeg skulle gått rundt og tenkt at alle norske menn var potensielle terrorister:/ han det var snakk om i artikkelen er tatt heldigvis, PST klarte ikke å fange opp ABB fordi han er etnisk norsk og dermed har frie tøyler til å planlegge både det ene og det andre uten at noen følger med, fordi alle kun følger på med på ekstreme islamister..

Nei nei. Men ikke noe himmel for ABB, heller et helvette.

Jeg bryr meg ikke om noen er kristne, muslimer, jøder, medlem av humanetisk forbund, læstadianer, budhist eller hva det nå skulle være... Men jeg er fryktelig lei av folk som bruker GUD og regler fra en religion til å drepe. Å drepe i guds navn, herrefred. NOE SÅ........

Så mye drap, så mange JÆVLIGE mennesker.

Anonymous poster hash: b0e47...656

• Liker 1
Skrevet

Riktig staving er "jævlene" - ikke "jævelene".

Anonymous poster hash: cf479...f96

Skrevet

De slet også med å fange ham opp fordi han jobbet solo.

Skjønner egentlig ikke hva poenget ditt er. Skal vi aldri la oss skremme av uttalelser og trusler fra islamister i dette landet, på grunn av terroristen Breivik?

Påminnelsen din kunne hatt noe for seg om denne tråden hadde tatt en fremmedfiendtlig vending. Men det har den jo ikke.

Anonymous poster hash: 9675c...db4

• Liker 2
Skrevet

Det er viktig å ikke være redd, for om vi er redde blir barna våre redde.

Jeg syns det er ekkelt, men eneste måten å ta de på er å leve som normalt og å vise at vi ikke er redde. Om vi gjør som de vil, så har de vunnet ...

Det er jo egentlig de som holder på sånn som er redde.

Anonymous poster hash: cacdf...01b
Skrevet

når folk truer med å gå inn i barnehager og skal skyte alle og enhver, ja da mener jeg de jævelene ikke fotjener å leve mer. Håper de får straffa si og blir sendt på hue og ræva ut fra dette landet!

Signerer!!

Anonymous poster hash: 41e39...9b1

• Liker 1
Skrevet

hvem faen bryr seg! Det er da for fanken ikke det saken handler om, stakkars deg som må rette på andre, får du det bedre med deg selv? #kronidiot

• Liker 5
Skrevet

Ja for det var vesentlig å rette på! Typisk KG! Jeg har barn i bhg, og jeg blir skremt og forbanna av tanken av at noen kan bare gå inn og skyte alle og enhver! Fuck deg for å henge deg opp i hvordan man staver jævler og ikke saken!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...