AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Har vært plaget med blod i avføring fra og til i flere år. Vært hos legen med det og han tok rektoskopi- fant ingenting. Fikk da Sheriproct salve, selv om han ikke så noen hemoroider. Syns egentlig ikke det hadde noe særlig effekt. Men nå har det begynt å gjøre så vondt! Det svir mens jeg har avføring og en tid etterpå. Har sett der nede og ser ingenting. Tenker at det kan være en rift? Men er det sånn at det kan være fint i flere uker, så kommer det blod og/eller begynner å svi? Noen tips til hva jeg kan gjøre hvis det er en rift? Er det bare å smøre vaselin på utsiden og litt inni? Anonymous poster hash: e5810...319
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå