Gå til innhold

LadyGaga på Oscar utdelingen.


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Noen av dere som hadde fått med dere at dama faktisk kan å synge. Som i klassisk skolert sangerinne, altså?

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg fikk lettere sjokk. :daane:

Men det var jo hensikten hennes også.

Veldig vellykket. Julie Andrews ble jo også veldig glad.

Edit: MileyCyrus: Gå inn i et hjørne og skam deg, som en annen avdød Voldemort.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere ikke så det, så kan dere se det her.

:)

Nei, det var ikke voice over. Hun sang det faktisk der og da.

http://youtu.be/dSgQqSmZz6k

Edit: Jeg tenkte jo at det måtte være et opptak, eller noe. Men det var ikke det, fant man ut.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende opptreden. Jeg visste hun ikke var noen autotune-berte fra før av:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Veldig imponerende, men Miley har da ingen grunn til å gå inn i et hjørne og skamme seg. Hun er flink hun å. Kan godt være hun kan synge på samme måte uten at vi vet det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da virkelig ingen hemmelighet at Gaga synger dritbra. Hun har bøttevis med videoer der hun synger akustisk... Hun er blant de beste sangerne, og synger alltid live.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig ingen hemmelighet at Gaga synger dritbra. Hun har bøttevis med videoer der hun synger akustisk... Hun er blant de beste sangerne, og synger alltid live.

Jeg har sikkert fulgt med for dårlig på henne.

Men jeg syns det var en bra sjokkeffekt, uten å bli vulgær eller overdrive.

Kanskje hun har tenkt at hun vil snu karriæren sin og framføre mere av den typen musikk?

At hun vil framføre musikke av samme typen som Barbara Streisand, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponerende, men Miley har da ingen grunn til å gå inn i et hjørne og skamme seg. Hun er flink hun å. Kan godt være hun kan synge på samme måte uten at vi vet det :)

Jo, hun er rett og slett blitt slutty og det tar fokuset vekk fra nettopp det hun kan.

Gaga har aldri vært slutty, selv om hun ville ha dramatiske nummer og har kledd seg i nesten kunstneriske uttrykk, mange ganger.

(For dere må innrømme at den kjolen av feks kjøtt, det var et sånt type uttrykk og en skarp kritikk av det showet kjendiskvinner har på røde løpere der det handler om å vise kroppen, som om de var avelsdyr på auksjon..)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Gaga var utrolig fin og elegant! Har egentlig alltids likt henne, og hun kan virkelig synge i forhold til mange andre kvinnelige artister (og mannlige forsåvidt) i disse dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid visst at hun er flink men det vil alltid finnes folk som ikke klarer å se forbi rare klær og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooow :hakeslepp::klappe: Det hadde jeg IKKE forventa, de sangene som er pest populære, som blir spilt på radio, der synger hun ikke sånn! Er kun de jeg har hørt, så wow!!!!!! Nice nice :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, hun er rett og slett blitt slutty og det tar fokuset vekk fra nettopp det hun kan.

Gaga har aldri vært slutty, selv om hun ville ha dramatiske nummer og har kledd seg i nesten kunstneriske uttrykk, mange ganger.

(For dere må innrømme at den kjolen av feks kjøtt, det var et sånt type uttrykk og en skarp kritikk av det showet kjendiskvinner har på røde løpere der det handler om å vise kroppen, som om de var avelsdyr på auksjon..)

Spiller ingen rolle om hun er slutty eller ikke. Har ingenting si på om har bra stemme? Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om hun er slutty eller ikke. Har ingenting si på om har bra stemme?

Nei, men en kvinne gir ikke et like godt inntrykk av seg selv, når hun opptrer slutty.

Miley kan si hva hun vil om det, men jeg har iallefall mistet respekten for henne fullstendig etter den nakenbikinien tungesleikinga og tørrjukkinga på scenen.

En dame som Lady Gaga, derimot. Hun har bare vokst i mine øyne.

Det fins ulike måter å sjokkere på for å få oppmerksomhet.

LadyGaga valgte en veldig respektabel en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som hadde fått med dere at dama faktisk kan å synge. Som i klassisk skolert sangerinne, altså?

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg fikk lettere sjokk. :daane:

Men det var jo hensikten hennes også.

Veldig vellykket. Julie Andrews ble jo også veldig glad.

Edit: MileyCyrus: Gå inn i et hjørne og skam deg, som en annen avdød Voldemort.

har du aldri hørt lady gaga akustisk før???? Da har du gått glipp av noe!!!! Hun er rå flink til å synge. Velkommen 10 år etter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...