Gå til innhold

ADHD

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei har i det siste begynt å lure på om jeg kan ha ADHD blir fort sint smeller igjen dører sparker i veggen når jeg har først blitt sint varer det i mange timer har konsentrasjonsvanaker og oppmerksomhetsvansker pga en annen diagnose blir fort ukonsentrert detter ut i skoleoppgaver blir fort distrahert av andre ting som ikke engang har med oppgaven å gjøre blir fort urolig og orker ikke å gjøre noen ting når jeg først har blitt urolig bør jeg be om utredning for ADHD ?

Anonymous poster hash: 12c0c...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Er bedre å vite enn å gå rundt og lure hele tiden.

Gjest Nanna87
Skrevet

Hei ts.

Jeg har ADHD, og fikk vite dette når jeg var 20 år. Gå til legen som igjen kan sende deg til sjekk.

Lykke til!:)

Skrevet

Det kommer an på det andre diagnosen

Skrevet

Hvilken annen diagnose du har?
Det kan være ADHD, og det kan være noe helt annet. Dette må fagpersoner hjelpe deg å finne ut av. Det er en lang prosess som må gjøres grundig. Det er umulig å gjøre dette i en tråd på KG hvor du nevner 4-5 ting du sliter med, og så svarer 6 stk med ADHD at sånn har de også det, og da har du det. Men selv om det ikke er ADHD, så er det nok mulig å få hjelp til det.

Om dette er noe som hemmer deg i hverdagen, så bør du absolutt be om utredning for din egen del. Og også for andres del, da sinne kan gå ut over andre.

Anonymous poster hash: f8479...153
Skrevet

Få deg en utredning, folk med ADHD er vidt forskjellige, også når det gjelder sinne.

Skrevet

Jeg har en diagnose som heter digeorge syndrome og er ganske vanlig å ha symptomer på ADHD når man har den diagnosen så vidt jeg har forstått

Anonymous poster hash: 12c0c...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...