AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Blir stresset når jeg leser diverse tråder her på KG. Mannfolk på 30 år som skriver at de kun vil ha sex med jenter på 16-18 år. Jeg har nettopp blirr 23 år, og begynner å føle meg gammel når folk skriver slikt! Har jeg allerede blitt uattraktiv i menns øyne? Anonymous poster hash: 4c571...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Selvsagt ikke. Du er jo ung. Skulle gjerne ha byttet med deg. Det er menn på 30 som vil ha tenåringer som er uattraktive. Anonymous poster hash: b6c01...c68
skyflakes Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Haha, jeg har tenkt samme tanken selv og jeg er 22 Men verden på KG er ekstremt svart/hvitt, og jeg tenker at mange av de som skriver slike tråder er ute etter å provosere. Det er dessverre mange bitre sjeler som liker å spre eder og galle på internett, når man har en flott dataskjerm å gjemme seg bak. 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Haha, jeg har tenkt samme tanken selv og jeg er 22 Men verden på KG er ekstremt svart/hvitt, og jeg tenker at mange av de som skriver slike tråder er ute etter å provosere. Det er dessverre mange bitre sjeler som liker å spre eder og galle på internett, når man har en flott dataskjerm å gjemme seg bak. Takk! Følte meg skikkelig deprimert etter jeg leste den tråden… Det du skrev hjalp! TS Anonymous poster hash: 77688...d2b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 De er creeps (du er jo på KG, hihi). Du er ung, dont worry. Anonymous poster hash: b29cc...463 2
Gjest Hummels Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Selvsagt ikke. Du er jo ung. Skulle gjerne ha byttet med deg.Det er menn på 30 som vil ha tenåringer som er uattraktive.Anonymous poster hash: b6c01...c68 Enig
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Slike tråder er ofte ute etter å provosere. Mange er skrevet av menn som har dårlige sjanser hos damene og ettersom de synes kvinner har overtaket på markedet vil de gjerne hevde seg og trykke kvinner ned ved å angripe den mest sårbare delen av mange kvinners selvtillit - deres alder. Noen har også enkelte komplekser da de aldri dro jenter som tenåringer selv, og er fiksert på å kompensere for det i voksen alder. Det å finne en jente på 17 attraktiv er normalt, men det å kun finne jenter på 17 attraktive er ikke normalt. Du er midt i gullalderen attraktivtetsmessig. De fleste kvinnelige modeller og skuespillere som er "hotte" er i tyveårene. Det er sant at menn er noe mer fokusert på ungdom og utseende enn kvinner er og ofte dater kvinner yngre enn dem selv men sjelden mer enn 5-6 år yngre. Forhold og ekteskap med mer enn 10 års aldersforskjell er veldig sjeldent, menn i media med mye yngre koner er veldig lite representativt og leder til at folk tenker det er langt vanligere enn det er. Andelen menn som er attraktive for kvinner 15 år yngre er forsvinnende liten, så for de fleste blir det med fantasien uansett. Anonymous poster hash: e5732...ead 2
skyflakes Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Takk! Følte meg skikkelig deprimert etter jeg leste den tråden… Det du skrev hjalp! TS Anonymous poster hash: 77688...d2b Jeg har lest tråder der jeg nesten ble lei meg fordi at jeg følte meg fullstendig som et dass fordi at nå er jeg for gammel,for stygg, for feit, og listen kan fortsette i det uendelige. Det er dumt at ting fremstilles som en absolutt sannhet på KG, det perfekte skal liksom finnes innen en viss ramme der man er en spretten 19-åring med store pupper og operete kjønnslepper,men i virkeligheten er det jo så mange nyanser av ALT. Og det er utrolig deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå