AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei blir svimmel når jeg reiser meg opp fra stol og strekker meg rister i kroppen og detter rett i bakken jobber også i butikk fire timer tirsdag torsdag og fredag må ha alltid ha drikke som inneholder sukker når jeg går på jobb for sukker hjelper faktisk mot svimmelheten noen råd her? skal til øre nese hals lege i mai for mere undersøkelser Anonymous poster hash: f0303...1dc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Kan ikke være blodtrykksfall? Hva sier fastlegen din? Har du tatt blodprøver for å sjekke div? Er det blodtrykksfall så er rikelig med væske hjelpsomt, også uten sukker. Har du prøvd å drikke mye vann?Anonymous poster hash: c7582...513
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Hei drikker nye vann ja noen ganger nesten litt for mye men blir alikavel svimmel legen min trur det er pga blodtrykket men han har henvist meg til øre nese hals lege har tatt blodprøver for jernmangel og generelt vitamin mangel alt normalt er svimmel hver eneste dag men drikker mye vann i tillegg til juice og saft ogsånt føler saft og juice hjelper mest når jeg er skikkelig svimmel men til vanlig drikker jeg mye vann Anonymous poster hash: f0303...1dc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Er det mulig å få medesiner mot lavt blodtrykk hvis det skulle vise seg å være blodtrykket er så plaget at det fåe utover hverdagen Anonymous poster hash: f0303...1dc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Har ikke hørt at det finnes medisiner for det. Koffein kan hjelpe, men ta det opp med legen. En ønh-spesialist kan ikke gjøre noe i forhold til blodtrykk men greit å utelukke diagnoser som har med balanseorganet å gjøre. Har selv svimmelhet som legene og div spesialister ikke finner ut av. Men det ligner ikke på noen bestemt type svimmelhet, er ikke lavt blodtrykk, det har jeg slitt med før. Har tatt masse blodprøver og andre tester. Håper de finner ut hva som er med deg, god bedring!Anonymous poster hash: c7582...513
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Trur det finnes moren min fikk medesiner for det engang for lenge siden men trur de ikke har så veldig lyst å gi medesiner mot blodtrykkAnonymous poster hash: f0303...1dc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Krystallsyken Anonymous poster hash: fdb35...b61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå