AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg lurer på om noen har noen erfaring med diagnosen ADD, Spesielt vist du er foreldre til barn med ADD. Eller har det selv. Min sønn er "under" PPT nå, å de skal prøve å finne ut om det er noen diagnoser. Vil gjerne høre hvilken erfaring dere har med PPT, når diagnosen ble stilt, hvordan medisineringen virker. Osv.OSV.Osv Noen som vil dele erfaring og diagnose historikk Anonymous poster hash: 4c4b1...3a8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Hei har to venniner som har add hun ene får Ritalin hvis hun ikke tar Ritalin blir hun trøtt og ukonsentrert hun ble henvist til bup og tok en sånn test på nett trur jeg og fikk mange spørsmål så fikk hun diagnosen add hun andre venninnen min har også add men hun får ikke medesiner så trur det er ulikt derre der men vet ikke så mye om det men kjenner flere som har det Anonymous poster hash: 7193a...443
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Har ADHD, har barn med samme diagnose. Først ville ikke PPT utrede barnet fordi jeg ikke ville medisinere, da skjønte de ikke poenget? Noe så dumt, dette er liksom ikke noe en vokser fra seg? Min oppfatning er at mange foreldre medisinerer barna fremfor å oppdra dem. Mange barn trenger helt sikkert medisiner, men mange trenger bare retningslinjer. Alle barn trenger det, men disse kanskje mer. Og det siste de trenger er mye kjeft for ting de ikke kan noe for. De trenger mye ros for ting de får til, og mulighet til å lykkes. Ikke stil krav om at de skal klare alt "normale" barn kan klare. Fremdeles har jeg ikke medisinert barn og det fungerer godt for oss. Omfattende undersøkelser via PPT og skole, skal i samsvar med lege gi diagnose eller ikke. Les på ADHD norge, de har mye om barn med disse diagnosene. Anonymous poster hash: 1bcc7...335
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå