AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei! Jeg skal sette inn kobberspiral i morgen, og har hørt at det kan være lurt å ta ibux en stund før for å unngå/lindre smerter. Videre har jeg lest at man kan ta 600 mg ibux, altså tre tabletter på 200 mg. I pakningsvedlegget står det dog at anbefalt dose er 1-2 tabletter. Er det noen som har peiling på om det er skummelt å ta tre tabletter? Hilsen smånervøs ung kvinne Anonymous poster hash: 12754...fa4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Sikkert lurt å ta noe smertestillende slik at du er mer avslappet og ikke kjenner smerte like godt. Da jeg hadde tannbetennelse fikk jeg 600 mg Ibux av tannlegen som jeg tok 3-4 av i døgnet. Så jeg tror du helt sikkert kan ta 3x200mg en gang før innsettelsen. Anonymous poster hash: 930c2...d80
Tibbie Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg tror nok at det går bra, selv om at jeg ikke har noe form for helseutdanning. Etter en abort hadde jeg sinnsyke magesmerter en uke etterpå, og legene på sykehuset anbefalte meg å blande to typer smertestilende. 2 x 600mg + 1 x 500mg. Tror ikke de hadde anbefalt så mye om det er farlig på noe vis. Lykke til i morgen
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for svar, dere! Da kjører jeg på med tre tabletter, også får jeg puste rolig med magen under innsettingen. Og takk for lykkeønskninger! Anonymous poster hash: 12754...fa4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå