Gå til innhold

Psykoanalyse - noen som har prøvd?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange her på formuet som har gått eller går til psykolog eller psykiater. Men er det noen som har prøvd behandlingsformen psykoanalyse? Det er jo terapi som går over flere år, og ganske dyptgripende.

Hva slags erfaringer har dere? Ble dere bedre eller friske? Det er snakk om å komme seg av alvorlig psykisk lidelse for min del.

Anonymous poster hash: 42d0a...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjøres vel ikke så mye i Norge, gjør det? Er vel mer en amerikansk ting, om jeg har forstått det riktig.

Skrevet

Det gjøres vel ikke så mye i Norge, gjør det? Er vel mer en amerikansk ting, om jeg har forstått det riktig.

Det finnes noen, har jeg fått vite.

Anonymous poster hash: 42d0a...3ad

  • Liker 1
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 42d0a...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...