AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg ser det er mange her på formuet som har gått eller går til psykolog eller psykiater. Men er det noen som har prøvd behandlingsformen psykoanalyse? Det er jo terapi som går over flere år, og ganske dyptgripende. Hva slags erfaringer har dere? Ble dere bedre eller friske? Det er snakk om å komme seg av alvorlig psykisk lidelse for min del.Anonymous poster hash: 42d0a...3ad
Tabris Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Det gjøres vel ikke så mye i Norge, gjør det? Er vel mer en amerikansk ting, om jeg har forstått det riktig.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Det gjøres vel ikke så mye i Norge, gjør det? Er vel mer en amerikansk ting, om jeg har forstått det riktig. Det finnes noen, har jeg fått vite.Anonymous poster hash: 42d0a...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Ingen?Anonymous poster hash: 42d0a...3ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå