Gjest Fighter Skrevet 16. august 2004 #21 Del Skrevet 16. august 2004 *ser etter Betty* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #22 Del Skrevet 17. august 2004 det var vel mohammed som fant på disse reglene med slør og sånn tror jeg. Påstan: kvinnene bruker slør for å beskytte seg mot hverandre???? Hvorfor tar de av sløret når de treffes da? for da er det lov. Og hvem bestemmer at det er lov,jo det er mannen. Hadde mannen,onkelen,broren,svigerfar eller en annen syk....j.... sett en kvinne uten slør,ja da hadde hun vel blitt voldtatt,steina,tent på og det som verre er. grrrrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. august 2004 #23 Del Skrevet 17. august 2004 det var vel mohammed som fant på disse reglene med slør og sånn tror jeg. De hadde vel slør før det tenker jeg. Khomeini gjorde slør "populært" igjen som tegn på politisk islam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den utstødte Skrevet 17. august 2004 #24 Del Skrevet 17. august 2004 Siden Islam kommer til å bli mer og mer tilstede i Norge, kan vi like godt sette oss inn i hva vi har i vente. http://www.homa.org/default.asp?TOCID=2083225413 CNN hadde et innslag fra UK igår. Temaet var Islam. 1000 unge engelske muslimer har reist til Irak for å bekjempe engelska soldater som forsøker å stabilisere landet. Det kom klart og tydelig frem at målet for muslimer i England er umma. Mao, gjøre England til en muslimsk stat, under Sharia. Lettkledde kvinner var styggedom og ville bli forbudt. Alt i henhold til Koranen. At politikere i Europa ikke forstår at det kommer til å gå til h....om 40 år, når muslimene faktisk forteller helt åpent om sine planer og internett er fullt av det samme, finner jeg skremmende. Spania var under arabisk/muslimsk okkupasjon i 779 år. Det kostet blod å bli kvitt dem. Oseaner av blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. august 2004 #25 Del Skrevet 17. august 2004 Når europa blir vekket vil det bli blodig ja. Da kan det allerede være for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den utstødte Skrevet 17. august 2004 #26 Del Skrevet 17. august 2004 Det er allerede for sent. Eurabia er under etablering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #27 Del Skrevet 18. august 2004 Og i Andeby sitter Onkel Skrue og knuger på pengebingen sin. Undergangen er nær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå