Gå til innhold

Oscarkjolene, hva synes du?


Gjest Mythic

Anbefalte innlegg

Jeg syntes Scarlett Johansson sin kjole var nydelig til henne, og for en nydelig figur! Men hun kunne droppet det kjedet; kjolen gjør jobben uansett.

Lupita Nyongo var helt fantastisk.Som i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes Scarlett Johansson sin kjole var nydelig til henne, og for en nydelig figur! Men hun kunne droppet det kjedet; kjolen gjør jobben uansett.

Lupita Nyongo var helt fantastisk.Som i fjor :)

SJ er alltid flott, synes jeg :) Jeg synes kjedet gjorde at kjolen ble smakfull og ikke tacky. Overlot litt til fantasien, liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte så og si alle kjolene jeg :) Til og med Lady Gaga sin (uten oppvaskhanskene).

Var vel bare en 5-6 kjoler jeg ikke likte.

Lupita Nyong'o sin var nok den fineste syns jeg :)



Anonymous poster hash: 7ea14...42f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jennifer Aniston var nydelig! Veldig classy kjole som kledde henne!

Anonymous poster hash: f95f2...a71

Helt enig! Hun strålte virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Jan Thomas sin dom over Jennifer Aniston. Jeg synes hun var fin, kjolen var fin. Men det ble så veldig kjedelig. Med den beige kjolen, beige håret og den beige sminken. Skulle vært litt sprekere, det ble liksom litt blasst. Ikke stygt, men ikke særlig spennende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Jan Thomas sin dom over Jennifer Aniston. Jeg synes hun var fin, kjolen var fin. Men det ble så veldig kjedelig. Med den beige kjolen, beige håret og den beige sminken. Skulle vært litt sprekere, det ble liksom litt blasst. Ikke stygt, men ikke særlig spennende

Veldig enig. Stilig, men kjedelige farger. Jennifer Aniston har vel en stil med lite farger, generelt. Hun er alltid stilig og kul, men ingen fargeklatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jennifer Lopez gikk i ett med kjolen. Syns ikke det var kledelig.

Nicole Kidman sin kjole så tacky ut.

Solange: Hva er greia? Verste kjolen ever!

Scarlett Johansson hadde en helt nydelig kjole, men syns kjedet ble for mye.

Meryl Streep var classy og fin.

Dakota Johnson, ikke den fineste kjolen, men hun strålte! Syns ikke hun var særlig vakker i Fifty Shades of Grey, kanskje derfor jeg ble så overrasket.

Rosamund Pike

Og som nevnt, Jennifer Aniston. Syns hun var helt nydelig!

Endret av FruRaeder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Stilig og vågalt! :wow:

11009207_958062224211849_414883274616909

Anonymous poster hash: f706f...553

Hehe, hver sin smak. Stilig var det ikke, men sikkert spennende for mannfolka å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg er enig med Jan Thomas sin dom over Jennifer Aniston. Jeg synes hun var fin, kjolen var fin. Men det ble så veldig kjedelig. Med den beige kjolen, beige håret og den beige sminken. Skulle vært litt sprekere, det ble liksom litt blasst. Ikke stygt, men ikke særlig spennende

Jennifer Aniston har jo vore i ein style rut i lange tider, då. Ho kler seg alltid i beige, grått, kvitt eller svart, alltid heilt generisk og uspanande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Av de jeg har sett likte jeg Reese Witherspoon og Rosamund Pike best.

Ser at Emma Stone og Scarlett Johansson får mye skryt, men syns ikke de var så fine, jeg. Scarlett kunne blitt Sååå mye finere uten smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig uenig med de fleste her. Jeg synes ikke kjolen til SJ var noe å rope hurra for. Det stygge smykket gjorde ikke ting noe bedre. Veldig Tacky.

Jeg likte ikke kjolen til ES heller. Stygg kjole med stygg farge.

Kjolen til Kiera Knightly var ganske så grusom.

For å ikke snakke om kjolen til Solange! Hva i alle dager?!

Jeg likte kjolen til Zoe Saldana, Chrissy Teigen, Anna Kendrick, Robin Roberts og Keltie Knight. De var kjempe flotte :)

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Jeg synes Oprah Winfrey så smashing ut. Flatterende snitt, flatterende farge, og med et litt "romantisk" preg. Kledelig!

404x512x2015-oscars_9.jpg.pagespeed.ic.4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de var fine alle. Julianne moore og nicole kidman og jennifer aniston var spesielt flotte

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Synes Emma Stone og Reese Witherspoon var de flotteste av alle :-) Spesielt Emma, overraskende hvor bra fargene fungerte for henne!

Likte fargen på kjolen til Emma jeg også, sto godt til hår og hudfarge. Men likte ikke selve utformingen på kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Stone var nyydelig! Også Anna Kendrick

  • Likte detaljene på kjolen til Keira Knightley, men fasongen på den var helt forferdelig, og passet ikke hennes kroppsform i det hele tatt...
  • Denne var mest lol. Nesten like rart som Lady Gagas villeste kjoler.
  • Lady Gaga var ikke så ille. Bare hanskene som trakk ned antrekket, men kjolen var ganske fancy.
  • Synes også forøvrig at Jared Leto så veldig smashing ut! :D
  • Meryl Streep, elegant og classy som alltid.
  • Likte ikke kjolen til Scarlett. I mine øyne var den kjedelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...