AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Som i overskrifta: Hvor viktig er det for deg at jenta du ligger med er stram? Hvor viktig er spretne pupper og rund rumpe? Hva med en slank jente med utrent rumpe og litt slappe pupper? Hva med cellulitter? Hvor viktig er dette sammenligna med god kjemi og god sex? Anonymous poster hash: 1665e...19e
79kreps Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Synes det er greit at folk tar vare på kroppen sin. At de tenker over hva de spiser, og ikke minst at de trener litt og ikke lar kroppen forfalle. Dette gir som oftest en bedre selvtillit hos personer, og dermed en mye bedre utstråling med alt det positive det medfører. 3
kjøttmeis Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Nå er jeg ikke mann, men jeg kan "snakke for" min kjære. Han synes en myk kropp er deilig, sier han. Han liker rumpa, lårene og magen myk, og vil ikke at jeg skal "trene for mye", som han sier. Jeg har alltid vært slank, men med en myk kropp. Og han liker tydeligvis det. Men nå har det begynt å endre seg, etter jeg begynte å trene. For meg betyr en sunn og sterk kropp mye. Jeg tenker mest på helsa, men også fordi det er det jeg selv foretrekker utseendemessig. Jeg vil gjerne ha en stram kropp med en spretten rumpe og flat mage. Hvis han ikke liker det, så får det bare være.
Trianna Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er ikke så veldig opptatt av utseende, men klart det er deilig hvis kroppen er veltrent og i god form.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Synes det er greit at folk tar vare på kroppen sin. At de tenker over hva de spiser, og ikke minst at de trener litt og ikke lar kroppen forfalle. Dette gir som oftest en bedre selvtillit hos personer, og dermed en mye bedre utstråling med alt det positive det medfører. Man kan fint bry seg om hva man spiser, trene og ta vare på kroppen sin uten at man har hard og stram rumpe. Puppene er det begrenset hvor mye man får trent opp. Anonymous poster hash: 2795a...bcb 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Det er viktig. Vil ha en jente som tar vare på kroppen sin. Anonymous poster hash: a881d...988
79kreps Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Man kan fint bry seg om hva man spiser, trene og ta vare på kroppen sin uten at man har hard og stram rumpe. Puppene er det begrenset hvor mye man får trent opp. Anonymous poster hash: 2795a...bcb Og poenget er? Jeg nevnte vel hverken rumpe eller pupper, men at JEG liker at en tar vare på seg selv. En trenger ikke å se ut som en veltrent modell for å ta vare på seg selv, gjør en vel? Det er likevel forskjell på en som tar vare på seg selv, og en som ikke gjør det. Jo eldre en blir, jo mer framtredene blir forskjellene fordi forbrenningen synker osv.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Det er det viktigste i verden. Har du ikke det, kan du finne deg et høyt tre og et kort tau og henge deg. Hvis du ikke suger, svelger, deep throater, tar den i toer`n eller liker scat og wetsex heller, så har du tapt. Hvis du i tillegg er over 20 år, kan du bare glemme å få deg noe. KG-mantra ftw. Anonymous poster hash: a076b...2c4 12
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Det er det viktigste i verden. Har du ikke det, kan du finne deg et høyt tre og et kort tau og henge deg. Hvis du ikke suger, svelger, deep throater, tar den i toer`n eller liker scat og wetsex heller, så har du tapt. Hvis du i tillegg er over 20 år, kan du bare glemme å få deg noe. KG-mantra ftw. Anonymous poster hash: a076b...2c4 Hehe:-)!!! Anonymous poster hash: 18f07...a9d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Tror ikke det er så viktig. Jeg er slank men myk og får bare komplimenter. Anonymous poster hash: 3c447...9ac 1
Flavio Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Som i overskrifta: Hvor viktig er det for deg at jenta du ligger med er stram? Hvor viktig er spretne pupper og rund rumpe? Hva med en slank jente med utrent rumpe og litt slappe pupper? Hva med cellulitter? Hvor viktig er dette sammenligna med god kjemi og god sex?Anonymous poster hash: 1665e...19e God kjemi er det udiskutabelt viktigste, men nå vet de fleste av oss at god sex gjerne henger sammen med god fysisk form. Det er ikke det at en cellulitt spolerer tenninga for oss når vi er i gang, men utrent sier ofte noe om evnen til ikke bare ytelse, men også NYTELSE. Formkurven påvirker kvinners testosteronnivå (som er viktig for tenningen), så dårlig form signaliserer sannsynlighet for mindre lyst.
Gjest Coolaid Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Som i overskrifta: Hvor viktig er det for deg at jenta du ligger med er stram? Hvor viktig er spretne pupper og rund rumpe? Hva med en slank jente med utrent rumpe og litt slappe pupper? Hva med cellulitter? Hvor viktig er dette sammenligna med god kjemi og god sex?Anonymous poster hash: 1665e...19e Uff så mye usikkerhet som eksisterer hos dere jenter. Slapp nå litt av og bare vær dere selv. Dere kan ikke forvente å ha en kropp som en 16/18 åring hele livet. Har du tilfeldigvis cellulitter eller pupper med litt heng - hva så ? ? ? Bestem hvilke krav du skal ha til deg selv, og hvordan du syns det er fornuftig å være. Så kan du kreve at andre er fornøyd med det du har bestemt. Det vil alltid være noen idioter som mener at det du gjør, måten du ser ut på, hva du sier osv ikke er godt nok. Du kan selv bestemme om det er sant.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Som i overskrifta: Hvor viktig er det for deg at jenta du ligger med er stram? Hvor viktig er spretne pupper og rund rumpe? Hva med en slank jente med utrent rumpe og litt slappe pupper? Hva med cellulitter? Hvor viktig er dette sammenligna med god kjemi og god sex?Anonymous poster hash: 1665e...19e Herregud så mye damer tenker på. Hvis gutten/mannen kun bryr seg om det så kommer han uansett til å forlate deg det øyeblikket du blir gravid eller tipper 25. Har selv fire søstre som alle har født barn og ingen av dem kan IKKE klype ut en solid neve med magehud mellom fingrene. Tror det er like lett for dem å trene vekk det som det er for meg å trene vekk forhuden min. Så lenge du ikke konstant sitter med ræva i sofaen og bare spiser ferdigmat og annen skit så er det ikke noe å bekymre seg for. Anonymous poster hash: 54318...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Uff så mye usikkerhet som eksisterer hos dere jenter. Slapp nå litt av og bare vær dere selv. Dere kan ikke forvente å ha en kropp som en 16/18 åring hele livet. Har du tilfeldigvis cellulitter eller pupper med litt heng - hva så ? ? ? Bestem hvilke krav du skal ha til deg selv, og hvordan du syns det er fornuftig å være. Så kan du kreve at andre er fornøyd med det du har bestemt. Det vil alltid være noen idioter som mener at det du gjør, måten du ser ut på, hva du sier osv ikke er godt nok. Du kan selv bestemme om det er sant. jeg er 16 og har cellulitter hehe Anonymous poster hash: c2a5a...ada
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 jeg er 16 og har cellulitter heheAnonymous poster hash: c2a5a...ada Selvtilitt er turn on. Har pult damer som fikk meg til å føle meg heldig som fikk ha sex med de, selv om jeg objektivt sett så mye bedre ut selv, siden jeg trener mye å holder meg i form. Men er en deilig følelse når ei jente vet hun er digg. Da tenner jeg iallefall.Anonymous poster hash: bd031...83f
Konghung Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 Kommer jo helt an på bruksområde... For et forhold er personlighet og kjemi viktigst, mens for sex er det deilig at hun er flott å se på og sexkjemien må være der. Om en dame er flott å se på, herlig personlighet og kjemien er god, så er det jo bare å gifte seg med henne :-)
Teodorosaurus Skrevet 3. mars 2015 #17 Skrevet 3. mars 2015 Som i overskrifta: Hvor viktig er det for deg at jenta du ligger med er stram? Hvor viktig er spretne pupper og rund rumpe? Hva med en slank jente med utrent rumpe og litt slappe pupper? Hva med cellulitter? Anonymous poster hash: 1665e...19e Ts, det spiller ingen rolle! Det er god kjemi og god sex som gjelder. Det at du er slank og sikkert har mange andre gode kvaliteter - det er bonusen.
pompdelux Skrevet 3. mars 2015 #18 Skrevet 3. mars 2015 Jeg er godt trent men myk av den enkle grunn at jeg har gått med mye i vekt.. Skammer meg som fy over at jeg ikke er stram all over - og at brystene i grunn ikke er mye å skryte av lengre.. Men fysikken min er det ingenting feil på 👍
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #19 Skrevet 3. mars 2015 Jeg synes en stram kropp er viktig. Men da i motsatt betydning. En dame som er stram og kjølig i maska er IKKE fint. Anonymous poster hash: 1b72d...1ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå