AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei! Kjæresten min kommer til Oslo for første gang. Vi har bodd sammen i USA, og han har aldri vært i skandinavia tidligere. Blir nok flere turer, men har lyst til at disse dagene skal bli koselige og romantiske. Tips til spisesteder og hva vi kan gjøre? Vi har en uke her hjemme. Været er litt kjedelig.... Tenkte å bestille bord på Nodee, samt ta en tur innom nye Østbanehallen..gå en tur i frognerparken...flere tips mottas med ett stort smil:) Jeg er ikke så oppdatert på Oslo lenger dessverre... Anonymous poster hash: ae254...dd6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Vis han operaen. Gå på kafé på Grünerløkka. Se solnedgangen fra Aker Brygge/Tjuvholmen. Ta bane 1 mot Frognerseteren, er jo veldig fin utsikt derfra:) Ellers er det fin utsikt fra Ekebergrestauranten også. Ellers er det bare fint å gå en tur i området Frogner/Uranienborg. Dere kan jo gå gjennom der når dere skal til Frognerparken. Er jo så mange fine bygårder i det området:) Anonymous poster hash: 3d974...eae
juicyfruity Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Vis han operaen. Gå på kafé på Grünerløkka. Se solnedgangen fra Aker Brygge/Tjuvholmen. Ta bane 1 mot Frognerseteren, er jo veldig fin utsikt derfra:) Ellers er det fin utsikt fra Ekebergrestauranten også. Ellers er det bare fint å gå en tur i området Frogner/Uranienborg. Dere kan jo gå gjennom der når dere skal til Frognerparken. Er jo så mange fine bygårder i det området:) Anonymous poster hash: 3d974...eae Oslo er en fin by! :-) Endret 23. februar 2015 av juicyfruity
Perdue Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Hva med å besøke Emanuel Vigelands museum - veldig vakkert, magisk og hele rommet er fylt med erotiske malerier og har en ekstrem akustikk. Har du god råd så spis på Ekebergrestauranten eller Festningen restaurant. Flotte alternatvier. Eller hva med en av restaurantene i Operapassasjen? Bl.a Grilleriet kan anbefales. Enjoy :-)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Ts her. Takk for gode tips:) Ja, vi spiser gjerne på operaen, det var faktisk en god idee! Anonymous poster hash: ae254...dd6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk. Har ikke vært der selv dog.. Anonymous poster hash: 364c1...1f2
lysløypa Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Få med dere solnedgangen fra Grefsenkollen. Var der på lørdag og bevitnet den flotteste solnedgangen jeg har sett på lenge Endret 23. februar 2015 av lysløypa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk. Har ikke vært der selv dog.. Anonymous poster hash: 364c1...1f2 det skal jeg sjekke ut:) takk! Anonymous poster hash: ae254...dd6
Hecubaa Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Jeg ville tatt en tur til Mathallen. Jeg har vært der en del ganger nå og syns det er kjempekoselig å gå og titte i alle de små butikkene som finnes der, og så kan man jo smake på mye rart også som kanskje er helt nytt for kjæresten din?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk. Har ikke vært der selv dog.. Anonymous poster hash: 364c1...1f2 takk for utrolig godt tips :-) var der for noen dager siden og det var en fantastisk opplevelse! Anonymous poster hash: ae254...dd6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #11 Skrevet 20. januar 2018 On 23.2.2015 at 9:03 PM, AnonymBruker said: Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk. Har ikke vært der selv dog.. Anonymous poster hash: 364c1...1f2 enig Anonymkode: 65977...b0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå