Gå til innhold

Blender


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg en blender.

Har ikke økonomi til å kjøpe en råflott og dyr en akkurat nå.

Noen som har tips om en trofast sliter som ikke koster fletta?

Den må kunne knuse is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Lurer på det samme og ser at prisforskjellene er enorme! Er de tvirkelig like stor forskjell på kvalitet som prisen skulle tilsi?? Fra 600- 4000.

Ser at de har en på Obs/Coop (Nordica) på tilbud. Noen som kjenner dette merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp en på glasmagasinet til 299 (kostet egentlig 400, men 25% avslag på alt der), og den knuser is og frosne jordbær uten problem. Enkelt å få satt beholderen på blenderen, og også å ta den av.

Bilde av den kan du se her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp en på glasmagasinet til 299 (kostet egentlig 400, men 25% avslag på alt der), og den knuser is og frosne jordbær uten problem. Enkelt å få satt beholderen på blenderen, og også å ta den av.

Bilde av den kan du se her.

Kan den hakke nøtter også?

Er også på jakt etter en billig og bra blender.

Tips mottas med takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den så fin ut Newt og var billig. Er det glasskolbe på den eller plast?

Jeg ønsker meg en blender... har bare en som sitter oppå Kenwood'en og det er litt slitsomt å måtte dra ut hele greia for å fikse seg en smoothie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den hakker nøtter vet jeg faktisk ikke, tåler ikke nøtter selv. Det er glasskolbe på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i en butikk i går og kikket.

Ble faktisk anbefalt den som newt har kjøpt.

Han sa det var den de solgte flest av.

Og for å kunne bruke blenderen til å knuse is, må det være en solid glassbolle.

Treor jeg skal kjøpe den på veien hjem. På expert bonus i strandgaten i Bergen kostet den 350?kr( det var den billigste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne unnskyldninger for meg selv til å kjøpe en blender. Er redd den bare blir stående ubrukt.

Hva bruker dere blendere til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne unnskyldninger for meg selv til å kjøpe en blender. Er redd den bare blir stående ubrukt.

Hva bruker dere blendere til ?

Jeg kommer til å bruke den istedet for hakkeboksen til stavmikseren.

Håper det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne unnskyldninger for meg selv til å kjøpe en blender. Er redd den bare blir stående ubrukt.

Hva bruker dere blendere til ?

Jeg elsker å lage drinker. DET skal jeg bruke min blender til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker blender mye - og spesielt mye har det blitt i sommer. Vi lager fortrinnsvis iskaffe, iste og div. smoothies, både frokostsmoothie med jordbær og appelsinjuice, og drinker på fest.

Vi kommer nok til å bruke den mer utover også, til milkshake, proteindrikker etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at blenderen brukes ekstremt sjeldent. Har faktisk puttet den i et skap nå..

Men kjekk å lage smoothies :) Og drinker. Noen andre bruksområder har jeg strengt tatt ikke funnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en lekker blender. Men vi har også en på toppen av kjøkkenmaskinen. Siden vi har begge deler, så brukes den ene til drikke, og den på kjøkkenmaskinen til mat. Dvs mose grønnsaker til supper, hvitløksmajones, knusing av kjeks til ostekake etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å lage barnematen selv for å fryse ned, og ha til de dagene vi har ikke-barnevennlig mat. Tenkte denne var mer praktisk enn å dra frem food processor, men på den andre siden er det lettere å dra frem stavmikser.

Hvordan er renholdet på denne, masse dill, eller bare to deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blenderen jeg har består av selve maskinen, glasskolben, og lokk (som igjen har et lite lokk oppå). Lokket slenger jeg i oppvaskmaskinen, kolben vasker jeg alltid for hånd rett etter bruk. Mulig man kan ta den i oppvaskmaskinen også, men det er uansett veldig enkelt, altså ikke masse dill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig og bare må ha det. Blir som stavmixeren . Blir aldri brukt.

Kjøkkenfyll

Tull og tøys!

Både blender og stavmixer bruker mye hjemme hos oss.

Blender hver dag i sommer halvåret, for da er det smoothie til frokost :-)

Stavmikseren brukes ikke like ofte, men den er da fremme minst en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Anbefaler ikke Kenwood sin, bråker noe infernalsk og vekker alle naboene hvis du skulle få lyst på en smoothie en sen kveld. Dessuten er kolben av platikk og verken ser, høres, eller kjennes særlig solid ut. Eneste fordelen er at den har tappekran.

Var faktisk mer fornøyd med en gamle som ble kjøpt på Cales Olhson....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...