AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Steiker dere kjøttdeigen og småtettbacon før dere legger den på pizzaen? Altså før pizzaen er stekt. Eller steiker det sammmen med bunnen i ovnen?Anonymous poster hash: 2714b...42d
Gjest Margit Spat Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Jeg bruker sjelden smårettbacon, men kjøttdeigen steiker jeg alltid før jeg fordeler den utover pizzabunnen. Ville nok gjort det samme med baconet.
MarianneE Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Kjøttdeig steker jeg, bacon legger jeg bare på.
Gjest Ennasus Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Legger bacon rett på (ordentlig bacon, SR-bacon er ikke bacon..) men hvis du vil ha crispy bacon burde du steke det først Kjøttdeig stekes først, ellers blir pizzaen vassen(Er mye vann i rå kjøttdeig) og kjøttdeigen smaker kokt.
Adhara Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Jeg steiker alt før jeg har det på pizzaen, litt sær sånn
Gjest Ennasus Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Legger bacon rett på (ordentlig bacon, SR-bacon er ikke bacon..) men hvis du vil ha crispy bacon burde du steke det først Kjøttdeig stekes først, ellers blir pizzaen vassen(Er mye vann i rå kjøttdeig) og kjøttdeigen smaker kokt.
Kontormus Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Nå er det ikke vann i kjøttdeigen lenger, så jeg legger den rett på. Blir så tørr ved forsteking.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Jeg steker kjøttdeigen lett, men det er mest fordi det er den enkleste måten å dele den opp i passende biter. Hvis jeg skal ha bacon steker jeg det sammen med kjøttdeigen for å få litt fett i den magre hjortekjøttdeigen jeg pleier å bruke. Anonymous poster hash: ec509...863
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå