AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg syns det er så flaut å kjøpe tamponger alene i butikken, føler alle ser på meg og stirrer meg ned! Samme med barberblader og lignende... Er det noen som faktisk bryr seg om hva jeg kjøper i butikken, eller er det bare noe jeg tenker selv? Anonymous poster hash: d736a...873
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Ingen, absolutt ingen bryr seg. Halvparten av verdens befolkning trenger, vil trenge eller har hatt bruk for tamponger. Anonymous poster hash: 254d9...6d4 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Er du veldig ung? Jeg syntes det samme da jeg var yngre, men sannheten er at ingen tenker over det "Alle" kjøper det, det er helt normalt. Anonymous poster hash: bfafa...8a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Ingen bryr seg, spesielt ikke om tamponger og bind. Det er helt normalt! Anonymous poster hash: 85412...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Tenker du stygt om hva andre kjøper? Dette gjelder alt, fra hva du spiser til hva du kjøper til hva du har på deg; alle er like selvopptatte, ingen har tid til å fokusere på å dømme andre. Om de så hadde dømt deg, hva så? Anonymous poster hash: e87bd...e40
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 jeg er 17 år, og syns også det er ganske flaut å kjøpe det. Pleier faktisk å reise til en butikk der jeg ikke er så ofte og iallfall ikke kjenner noen for å kjøpe det... Anonymous poster hash: d736a...873
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Du er i begynnelsen av puberteten antar jeg? Tenk at majoriteten av jenter og kvinner (noen har ikke mensen blant annet på grunn av prevensjon) har mensen månedlig. Det er slik vi er skapt. Det er helt naturlig at man kjøper bind/tamponger. Ingenting å være flau over!! Anonymous poster hash: eea3e...025
Gjest Keikolina Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Liker fortsatt ikke å kjøpe det, er over 30.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Jeg kjøper 20 pakker om gangen og stirrer ekspeditøren dypt i øynene Anonymous poster hash: 19868...4f7 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Hvis du er så selvopptatt at du tror folk tenker over hva du handler i butikken, bør du tenke om igjen. Folk driter vel i hva andre kjøper. Anonymous poster hash: 932bd...c59 1
KaDust Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Ingen bryr seg, det er jo helt vanlig at en kvinne har menstruasjon, barberer seg, går på do osv.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Absolutt ingen bryr seg. Og dersom noen gjør det har de et mye større problem enn deg, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 4e3ef...e97
Lutetium 71 Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg må innrømme at det stikker litt når jeg er innom dagligvaren for å kjøpe den "megasuperstore 100 toalettruller i en pakke" som er på tilbud noen ganger. (Hoisann, han der må ha litt problemer med magen siden han skal dra hjem det lasset med dasspapir ) Heldigvis varer disse pakkene leeenge. Endret 23. februar 2015 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Hvis du er så selvopptatt at du tror folk tenker over hva du handler i butikken, bør du tenke om igjen. Folk driter vel i hva andre kjøper. Anonymous poster hash: 932bd...c59 Det er ikke et tegn på selvopptatthet. Tvert imot. Man er opptatt av hva andre gjør og hva andre tenker om det en selv gjør. En er redd for hva andre tenker om en og redd for å bli bedømt. Det er ikke uvanlig dette, og det er alt annet enn selvopptatthet. Anonymous poster hash: f0330...3a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå