Gå til innhold

Flaut å kjøpe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så flaut å kjøpe tamponger alene i butikken, føler alle ser på meg og stirrer meg ned! Samme med barberblader og lignende... Er det noen som faktisk bryr seg om hva jeg kjøper i butikken, eller er det bare noe jeg tenker selv?

Anonymous poster hash: d736a...873
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, absolutt ingen bryr seg.

Halvparten av verdens befolkning trenger, vil trenge eller har hatt bruk for tamponger.

Anonymous poster hash: 254d9...6d4
  • Liker 2
Skrevet

Er du veldig ung? Jeg syntes det samme da jeg var yngre, men sannheten er at ingen tenker over det :) "Alle" kjøper det, det er helt normalt.

Anonymous poster hash: bfafa...8a7
Skrevet

Ingen bryr seg, spesielt ikke om tamponger og bind. Det er helt normalt!

Anonymous poster hash: 85412...3c2
  • Liker 2
Skrevet

Tenker du stygt om hva andre kjøper? Dette gjelder alt, fra hva du spiser til hva du kjøper til hva du har på deg; alle er like selvopptatte, ingen har tid til å fokusere på å dømme andre. Om de så hadde dømt deg, hva så?

Anonymous poster hash: e87bd...e40
Skrevet

jeg er 17 år, og syns også det er ganske flaut å kjøpe det. Pleier faktisk å reise til en butikk der jeg ikke er så ofte og iallfall ikke kjenner noen for å kjøpe det... :P

Anonymous poster hash: d736a...873
Skrevet

Du er i begynnelsen av puberteten antar jeg?

Tenk at majoriteten av jenter og kvinner (noen har ikke mensen blant annet på grunn av prevensjon) har mensen månedlig. Det er slik vi er skapt. Det er helt naturlig at man kjøper bind/tamponger. Ingenting å være flau over!!

Anonymous poster hash: eea3e...025
Gjest Keikolina
Skrevet

Liker fortsatt ikke å kjøpe det, er over 30.

Skrevet

Jeg kjøper 20 pakker om gangen og stirrer ekspeditøren dypt i øynene

Anonymous poster hash: 19868...4f7
  • Liker 3
Skrevet

Hvis du er så selvopptatt at du tror folk tenker over hva du handler i butikken, bør du tenke om igjen. Folk driter vel i hva andre kjøper.

Anonymous poster hash: 932bd...c59
  • Liker 1
Skrevet

Ingen bryr seg, det er jo helt vanlig at en kvinne har menstruasjon, barberer seg, går på do osv.

Skrevet

Absolutt ingen bryr seg. Og dersom noen gjør det har de et mye større problem enn deg, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 4e3ef...e97
Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at det stikker litt når jeg er innom dagligvaren for å kjøpe den "megasuperstore 100 toalettruller i en pakke" som er på tilbud noen ganger. (Hoisann, han der må ha litt problemer med magen siden han skal dra hjem det lasset med dasspapir :overrasket:)

Heldigvis varer disse pakkene leeenge. :Hehe:

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Hvis du er så selvopptatt at du tror folk tenker over hva du handler i butikken, bør du tenke om igjen. Folk driter vel i hva andre kjøper.

Anonymous poster hash: 932bd...c59

Det er ikke et tegn på selvopptatthet. Tvert imot. Man er opptatt av hva andre gjør og hva andre tenker om det en selv gjør. En er redd for hva andre tenker om en og redd for å bli bedømt. Det er ikke uvanlig dette, og det er alt annet enn selvopptatthet.

Anonymous poster hash: f0330...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...