Gå til innhold

Lei av sex?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var en tid i livet mitt hvor jeg tenkte at sex var det deiligste og flotteste.. jeg kunne ha sex flere ganger per dag, ble ikke lei. Jeg kjente kåthetsfølelsen bygge seg opp lenge før vi begynte å beføle hverandre.

Nå er det helt motsatt.. jeg har sjelden lyst på sex.. Kjenner jo at lysten kommer etter hvert som vi tar på hverandre, men den er ikke der på forhånd lenger!

Vet ikke hva som har skjedd med meg, men det er ganske frustrerende!

Flere som har erfaring med dette? Hva gjør jeg for at lysten på sex skal komme tilbake?!

PS: har en kjæreste som jeg elsker og som jeg syns ser utrolig bra ut, så det er ikke det at jeg ikke tenner på HAN som er problemet.. problemet er at jeg ikke tenner i det hele tatt nå for tida, ikke før vi har "holdt på" en stund..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er selve sex-biten da? Har alt stagnert slik at det ikke er like spennende lengre så er det jo naturlig at man kan bli lei, men da får dere jo ta det opp da. Finne på nye ting.

Skrevet

Hvordan er selve sex-biten da? Har alt stagnert slik at det ikke er like spennende lengre så er det jo naturlig at man kan bli lei, men da får dere jo ta det opp da. Finne på nye ting.

Selve sex-biten er jo bra, så klart ikke like spennende siden vi har vært sammen så mange år, men når vi først kommer i gang kunne jeg vel ikke vært mer fornøyd ;)

Savner den delen FØR selve sexen, hvor jeg kjenner at lysten er der og jeg bare føler for å kaste meg over mannen min.. ;)

Kanskje det er en tanke å finne på litt mer på forhånd ja.. at ikke alt går på rutiner lenger..

Skrevet

Selve sex-biten er jo bra, så klart ikke like spennende siden vi har vært sammen så mange år, men når vi først kommer i gang kunne jeg vel ikke vært mer fornøyd ;)

Savner den delen FØR selve sexen, hvor jeg kjenner at lysten er der og jeg bare føler for å kaste meg over mannen min.. ;)

Kanskje det er en tanke å finne på litt mer på forhånd ja.. at ikke alt går på rutiner lenger..

Gjør et lite eksperiment da. Prøv å vær mer leken, og få han til å bli med på det. Hva kan dere gjøre hverdagslig for å tenne hverandre for å gjøre det hele litt mer spennende igjen?

Skrevet

Mao, forelskelsen er over (det skyldes jo kjemiske forandringer i signalstoffene i hjernen - det kan sammenlignes med mild sinnsykdom ;) ). Han har sikkert også falt inn i en rutine han tror fungerer. Er det utenkelig å ta en prat om dette? Hvis ikke må han plutselig slå om til å bli den du engang falt for igjen. Ikke enkelt når du har hatt flere år på deg til å forandre ham. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...