MissAnema Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er ganske mørkt i håret, så derfor syns disse hårene så godt. Jeg har ikke full bart (heldigvis hehe), "bare" noen svarte hår som til stadighet dukker opp.. Syns det er fryktelig stygt, så klarer ikke la være å ta de bort. Jeg har brukt pinsett og noen ganger hårfjerningskrem, men syns ikke dette fungerer så godt.. Noen som har erfaring med å fjerne ansiktshår? Vil helst unngå laser..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Gå til legen å få sjekket hormonene dine.Anonymous poster hash: 77a4e...f0a
Mallimor Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Annbefaler deg å vokse "barten" for best mulig og varig resultat. :-)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Det er vel ikke så mange andre alternativer enn å nappe eller laser. Voksing blir bare mappe på en litt annen måte enn pinsett. Når du bare har noen få hår skulle jeg tro laser er en bra løsning. Den er jo også permanent. Anonymous poster hash: 6ce21...b5e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal faktisk begynne med laserbehandling av noen hår på haka nå snart. Har skikkelig troa på det Men hudpleieren min fortalte meg at jeg ikke måtte nappe ut hårene. Det kan visst stimulere hårveksten og gjøre de stivere... Det er bedre å barbere eller klippe. Anonymous poster hash: 5b379...33e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Kjøpte hjemmelaser fra philips, og dette har fjernet min bart. Kjempeglad for det! Anonymous poster hash: 595e1...394
Sandie Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal faktisk begynne med laserbehandling av noen hår på haka nå snart. Har skikkelig troa på det Men hudpleieren min fortalte meg at jeg ikke måtte nappe ut hårene. Det kan visst stimulere hårveksten og gjøre de stivere... Det er bedre å barbere eller klippe. Anonymous poster hash: 5b379...33e Dette har jeg hørt også.Husker ikke ordrett,men det hadde noe med at hårene rundt munnen og haken var hormonelt betinget,og at hårveksten ville øke om man nappet hårene der.
skyflakes Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal faktisk begynne med laserbehandling av noen hår på haka nå snart. Har skikkelig troa på det Men hudpleieren min fortalte meg at jeg ikke måtte nappe ut hårene. Det kan visst stimulere hårveksten og gjøre de stivere... Det er bedre å barbere eller klippe. Anonymous poster hash: 5b379...33e barbere? Vil ikke hårene bli enda stivere da? :S
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Kjøpte hjemmelaser fra philips, og dette har fjernet min bart. Kjempeglad for det! Anonymous poster hash: 595e1...394 Ser Philips har ulike typer IPL-apparater,.Hvilken type kjøpte du? Anonymous poster hash: ce761...f65
MissAnema Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2015 Ser Philips har ulike typer IPL-apparater,.Hvilken type kjøpte du? Anonymous poster hash: ce761...f65 Gjør det ikke fryktelig vond med laser da?!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Fjerner med voks annenhver uke. Er veldig plagsomt, men heldigvis er det mange jenter som har det slikt. Synes faktisk det er eklere med jenter som har hvit bart enn de med mørk. Den mørke ser ut som en skygge om den ikke er for voldsom, mens lys bart? No fucking way! Anonymous poster hash: 146be...881
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Har litt bart jeg og, men orker ikke nappe med pinsett. Vokser ca hver tredje uke. Anonymous poster hash: eafd6...32e
MissAnema Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2015 Takker og bukker for tips!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå