Gå til innhold

Hjernesvulst?...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp... I natt opplevde jeg noe som fikk begeret til å renne over.

Har lest mye om hjernesvulst og funnet ut at jeg har mange symptomer på det, bla.a. muskelrykninger, dårlig syn på det ene øyet, vondt i hodet, trykkfølelse i hodet, kvalme, dårligere hørsel på det ene øret mm.

Og i natt opplevde jeg kanskje 3 ganget at jeg våknet opp sånn halvveis, og så kjente jeg en slags merkelig bållukt som ble borte når jeg våknet ordentlig. Dette gjentok seg som sagt 2-3 ganger. Leste at folk med hjernesvulst opplever dette... Er livredd nå, er det andre som har opplevd sistnevnte? :-(

Anonymous poster hash: cd004...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

om du virkelig føler deg i en så desperat helsemessig situasjon - ta kontakt med legen din. ikke kg/internett. de legene som er her, vet godt at de ikke kan rådgi her - og gjør det ikke. de andre, de er ikke leger.

Endret av myllarguten
Skrevet

Ta kontakt med lege, men husk også på at hvis du har tenkt mye på det, lest mye om symptomer og er redd for det, så kan hjernen 'fake' symptomer. Som en placebo effekt. Ikke ta sorgene på forskudd, men dra til legen.

  • Liker 2
Skrevet

Det kan være symptomer på hjernesvulst, helt andre ting eller ingenting. Men fu er tydelig bekymret så få deg en legetime:)

Anonymous poster hash: 3c674...6ca

Skrevet

Det er større sannsynlighet for at du har lest på deg symptomer som egentlig ikke er der.

Legestudenter feks, får både pest og kolera annenhver uke, eksen min som studerte medisin hadde HIV, klamydia, ebola, hjernekreft og ymse andre sykdommer omtrent hver uke, og et snev av graviditet mens han leste gynekologi. :fnise:

  • Liker 1
Gjest Klaveret
Skrevet

Om du akkurat har lest og tenkt mye på det er det lett å innbille seg ting.

Etter det du forteller ville jeg ikke tenkt på hjernesvulst. Det er mer vanlig med hodepine og kvalme med oppkast, særlig om natten. Epileptiske anfall er også vanlig. Men selvsagt kan det være andre symptomer slik som du beskriver. Om du virkelig er bekymret så kontakt legen.

Gjest incognita
Skrevet

Jeg synes du skal ringe fastlegen din i morgentidlig og få time på dagen. Det er ikke noe godt å gå rundt og være bekymret for slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...