Gå til innhold

Kvise I halsen


Fremhevede innlegg

Gjest Veritaserum
Skrevet

Er det mulig? Har en liten "klump" i halsen, like ved mandelen på ene siden. Sykt irriterende.
What to do? La den være å håpe den forsvinner snart?
Føles som at jeg har noe i halsen, men det er bare en bitteliten klump. Blir sprø snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sånne hvite klumper som fester seg i mandlene hos noen da?



Anonymous poster hash: cadc8...0e2
Gjest Veritaserum
Skrevet

Det er ikke sånne hvite klumper som fester seg i mandlene hos noen da?

Anonymous poster hash: cadc8...0e2

Nei.. har hatt sånne. Trudde det jeg også, men det er en hard, liten klump :S

Skrevet

Høres ut som noe jeg hadde en gang.. Jeg hadde spist popcorn og en liten del hadde festet seg ved mandelen. Fryktelig irriterende, kjente den der hele tiden. Lyste ned i halsen mens jeg så meg i speilet, og da så jeg en hvit "klump".. Jeg klarte tilslutt å pirke den løs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...