Gjest Veritaserum Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Er det mulig? Har en liten "klump" i halsen, like ved mandelen på ene siden. Sykt irriterende. What to do? La den være å håpe den forsvinner snart? Føles som at jeg har noe i halsen, men det er bare en bitteliten klump. Blir sprø snart.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Det er ikke sånne hvite klumper som fester seg i mandlene hos noen da? Anonymous poster hash: cadc8...0e2
Gjest Veritaserum Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Det er ikke sånne hvite klumper som fester seg i mandlene hos noen da? Anonymous poster hash: cadc8...0e2 Nei.. har hatt sånne. Trudde det jeg også, men det er en hard, liten klump :S
MissAnema Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Høres ut som noe jeg hadde en gang.. Jeg hadde spist popcorn og en liten del hadde festet seg ved mandelen. Fryktelig irriterende, kjente den der hele tiden. Lyste ned i halsen mens jeg så meg i speilet, og da så jeg en hvit "klump".. Jeg klarte tilslutt å pirke den løs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå