AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei. Trenger litt tips eller erfaringer tror jeg. I helga ble det festing og jeg ble jo full. Dømmekraften min forsvant helt og jeg burde egenlig vært hjemme for lengst. Problemet var at jeg da klarte å miste jomfrudommen til en fremmed fyr som var alt for pågående. Jeg er så flau og lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg har aller mest lyst til å gråte. Samtidig er jeg nå ferdig med det alle forventer, men det er så vanskelig at det har skjedd med en fyr jeg ikke aner hvem er. Og i tillegg fikk jeg høre at han hadde sex med ei dame før meg samme kveld. Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg klare å glemme dette? Jeg hadde ALDRI gjort det samme edru.. har egentlig bare lyst til å fortelle mamma og få litt sympati, men det er kanskje ikke så lurt. Hilsen jente 18 år. Anonymous poster hash: 2ba37...d94 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Been there, done that. Jeg var også full første gang, og ville bare ha det unnagjort. Ble med en fyr jeg ikke var tiltrukket av engang. Det var skikkelig kjip opplevelse og følte meg bare helt tom etterpå. Angret som bare det. Lot meg dessverre presse av venninner som maste om at de hadde gjort det og de synes det var rart at jeg ikke hadde gjort det. Men gjort er gjort selv om jeg skulle ønske at jeg hadde ventet. Så du er ikke alene om en kjip første gang Anonymous poster hash: 81017...d8a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Sånn kan det gå. Men det du bør gjøre er å sjekke at du ikke har fått med deg noen kjønnssykdommer. Det er alltid viktig å gjøre når man har hatt en ny partner (man vet aldri hva partneren har vært bort på). Anonymous poster hash: 0ae0c...2e3
peppermyntete Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Hvis dette er noe du føler du kan og vil snakke med moren din om synes jeg du skal gjøre det. Du er tross alt 18 år og alt du har gjort er lovlig. Hvis du vil kan du jo pynte litt på sannheten og la være å fortelle om akkurat hvor full du var og heller vinkle det som en impulsiv avgjørelse påvirket av alkohol. Noen ganger er det jo veldig godt å kunne snakke med moren sin om ting som er leit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå