AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har hatt hemoroide det siste året, og begynte på behandling for ca en uke siden. Hemoroiden har ikke forsvunnet og ingenting har endret seg. Det ligger en utposning i analåpningen. Jeg aner ikke hvorfor kuren ikke funket, men vet nå ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det... Noen råd? Jeg har bestilt legetime, men det tar to uker før jeg får time hos fastlegen... Anonymous poster hash: 02357...517
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Det har bare gått en uke da, hvilken salve har du brukt? Min trakk seg sammen etter 6 måneder med behandlig, det sluttet å gjøre vondt med en gang jeg fikk på salve. Du burde bruke stikkpiller også, selv om den ser ut til å være på utsiden.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Det var noe dritt! Anonymous poster hash: b5f9a...804
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Jeg pøste på med ulike salver over en lengre periode. Ikke alltid at de fra apoteket hjalp. Det er kanskje helt vanlig sinksalve som har hatt størst effekt hos meg. Lykke til! Min er borte nå, men kommer stadig igjen med noen måneders mellomrom. Anonymous poster hash: 7ca92...35d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå