Gå til innhold

Oralsex det deiligste man gjør i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som mener det?

Jeg simpelthen elsker å se jenta suge meg og nyte det fullt ut.. Det råeste jeg har opplevd av tilfredshet er når jeg ser jenta svelge sæden.. Det er ikke noe alle jenter liker, men for meg er det toppen av kransekaka.

Jeg digger også å slikke jenter. Det fins nesten ikke grenser for hvor kåt jeg blir av tanken på det.

Gjensidig oralsex er helt himmelsk, og det mest intime man gjør med hverandre-Det er bedre enn penetrering, syns jeg.

Er dere enige?



Anonymous poster hash: dfb36...df0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er helt ok, men ikke det viktigste.



Anonymous poster hash: bf4d3...0cd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Men det er kanskje fordi kjæresten min ikke slikker, og jeg ikke får noe igjen når jeg suger.

Anonymous poster hash: 5d40d...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig.

Elsker oralsex, men penetrering er mye bedre!

Anonymous poster hash: 6e9c3...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penetrering er best

exen min likte bare oralsex, så holdt meg til det da. Slikking mens hun hadde vibrator i musa. Savnet å være inni henne avantil.:)

Anonymous poster hash: b63df...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke oralsex , og suger aldri kjæresten min. har aldri gjort det og han får ikke slikke meg heller. han har godtatt det heldigvis. jeg synes det er forferdelig ekkelt!



Anonymous poster hash: 0b218...986
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å suge mannen min, vekke ham til liv, kjenne kroppen hans knyte seg og nesten vibrere før jeg svelger. Faktisk det jeg liker best med hele sexen, ikke det at alt det andre ikke er godt, men kjenne hans virilitet på den måten er magisk for meg.



Anonymous poster hash: 14121...d2b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

exen min likte bare oralsex, så holdt meg til det da. Slikking mens hun hadde vibrator i musa. Savnet å være inni henne avantil. :)

Anonymous poster hash: b63df...805

Hadde dere aldri sex med penetrering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns penetrering er best, gjerne litt røft :) Selv om jeg ikke får orgasme av det. Å gi og få oralsex syns jeg er helt okay, men jeg gir meg selv de beste orgasmene og brekker meg om noen spruter sæd i munnen på meg.



Anonymous poster hash: 54ba4...85a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få slikke er definitivt det beste jeg vet iallefall ! Ingenting slår følelsen av å ligge mellom låra hennes og nyte kjønnet fullt ut med munn og tunge..! Å la tunga leke rundt på hele musa og klitten..kjenne saftene..kanskje bruke en finger eller to i tillegg... Og til slutt få den herlige orgasmen i ansiktet.. Beste som finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes BARE mat er best i munen. Skjønner virkelig ikke hvorfor hele verden vil putte kjønnsorganene til hverandre i munnen. YUCK.



Anonymous poster hash: 4c2ce...dbb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere aldri sex med penetrering?

Bare avantil, hun elsket bare å bli slikket eller vibrator.:) Kan jo hende at hun syntes jeg hadde litt liten kanskje.:) Men hun sugde å runket meg da. Var flink å suge, men savnet å være inni henne mere.:) Er veldig glad i å gi oralsex, så er ikke det det står på.:P

Anonymous poster hash: b63df...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...