estrella Skrevet 2. august 2015 #21 Skrevet 2. august 2015 Har kun vært i ett. Det var veldig koselig! Vi var en liten gjeng hvor noen av oss var venner fra grunnskolen og noen venner som hun fikk etterhvert som vi ble eldre. Søstera var forlover. Bruden fikk massasje, mens vi var hos den ene av oss og gjorde klar lunsj. Utrolig koselig! Hun som vi var hos hadde fikset med hjemmebakst og hele pakka. Deretter ble vi hentet og kjørt videre til gocart og lasertag. Det var to aktiviteter som alle likte veldig godt! Nytt for flere oss, men veldig morsomt. Etter den dro vi en kjapp tur hjem for å fikse oss litt, før vi dro ut til foreldrene til bruden. Der laget vi taco sammen, hadde litt leker (pakkelek og sånn der spørsmål med hvor godt bruden kjenner brudgommen). En del alkohol, bortsett fra de to-tre som var gravide (men de danset virkelig mer enn oss alle andre, så det var ikke noe negativt rundt at de var gravid osv..de var med på det de kunne og så på når vi f.eks hadde gocart o.l). Et par stykker valgte å dra ut på byen, resten dro hjem. Dette var jo ganske godt planlagt og helt i tråd med hva bruden ønsket. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #22 Skrevet 2. august 2015 Har bare vært i et utdrikningslag, men det var superkjekt. Startet med treretter på en lokal restaurant, så hjem til forloveren for å slappe av med en øl før vi gikk ned og hadde en runde bowling. Etter det var det inn til byen for ølsmaking. Alle transportetapper ble gjort av en rocke-taxi hvor vi kunne velge musikken og han spilte HØYT. Kjempekveld! Eneste nedturen var at forloveden ble så full at jeg endte opp med å bli barnevakt og måtte bli med henne hjem for å være sikker på at hun kom seg greit til sengs. Men var bare morsomt i etterkant, da jeg og den kommende bruden ble sittende og spille MarioCart mens forloveden sov på sofaen. Anonymous poster hash: 999d5...2b1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #23 Skrevet 2. august 2015 Verste: - Utdritning av brud i catwomankostyme. Måtte gå rundt på et kjøpesenter å selge boller og markblomster. - Bruden ble dritings før middag. - Utdrikningslag bestående av to gjenger som nektet å bli kjent med hverandre. Beste: - Boblefrokost! Frokost med champagne og prosecco til. - Sinnsykt stor takeaway-buffet hjemme hos brudens forlover. - Diverse morsomme selskapsleker, pakkeleken o.l. - Videohilsner fra jentene som ikke kunne delta på utdrikningslaget. - Alle lager en drink hver til alle gjestene. Anonymous poster hash: 77ee9...bb7 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #24 Skrevet 3. august 2015 Beste: mitt eget. Jeg følte meg så verdsatt og så heldig. Jentene overrasket meg med å storme inn på soverommet mitt. Frokosten(lunsj) var alle mine favoritter. Jeg fikk en rask dusj, og beskjed om å pakke festantrekk. De tok telefonen min og satte opp en egen instagramkonto hvor jeg måtte poste bilder utover dagen. Så bar det av sted til lazertag, som er helt opp min gate! Der møtte flere venninner oss. Deretter gikk turen til min forlover hvor vi spiste middag, en av mine favoritter. Jentene hadde pyntet leiligheten til fingerspissene og det var alt fra popcorn til sukkerspinn til cupcakes. Alt var rosa! Det ble det god drikke, artige leker og enda flere venninner. Så ble det karaoketaxi (som egentlig bare var kleint) og ut på byen. Avsluttet kvelden gråtende i bilen på vei hjem fordi jeg var så lei meg for at det var over! Verste: Den gangen jeg ikke ble invitert til det jeg trodde var en venninnes utdrikningslag. Jeg var invitert i bryllupet, men kanskje mest fordi min vann var forlover. Var veldig skuffa og veldig lei meg.. Anonymous poster hash: 9f481...6eb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #25 Skrevet 3. august 2015 Så utrolig tacky med utdrikningslag... Anonymous poster hash: 6b895...05c hæ? Hvorfor mener du det? Anonymous poster hash: 7270d...906
Christiania_Oslo Skrevet 3. august 2015 #26 Skrevet 3. august 2015 Beste: lunsj hos en vennine av bruden med litt champagne, deretter bar det på spa behandling som vi tilbragte noen timer på. Etter det var det det matlagingskurs med middag og på kvelden var det drikke og hygge med mannlig stripper, var gøy. Verste: harry harry harry utdritningslag med masse kanon og teite "oppgaver"i byen. Mer alkohol på kvelden...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #27 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes i utgangspunktet selve konseptet er utdatert og håpløst (ærlig talt, det er jo ikke slik at man aldri mer kan ta seg en fest?), og jeg virkelig hater flatfyll. Dog har jeg vært i ett virkelig koselig utdrikningslag til en nær venninne. Hun ble sendt avgårde på spa med forloveren, og da hun kom tilbake var alle vi venninnene på plass med deilig mat hjemme hos bruden. Skikkelig koselig kveld med god mat og drikke, med masse skravling og latter, hvor ingen ble overstadig beruset, og ingen forsøkte å skjenke bruden. Verste: Da min stakkars svigerinne skulle gifte seg. Selv om hun var (veldig synlig) gravid skulle hun altså "drikkes ut"! Jeg fatter ikke hva forloveren hennes tenkte på. Hun ble påtvunget et forferdelig kostyme, og malt i ansiktet, og dratt ned til byen hvor hun måtte selge ett eller annet fjas til inntekt for en eller annen idiotisk greie. Klinkende edru. Protester hjalp ikke. Forloveren hadde den reneste kampen for å få henne til å gjøre som hun hadde planlagt, og hun gjorde det til slutt, selv om hun så ut som en tordensky. Etterpå var vi ute og spiste og drakk. Hun var i mildt sagt labert humør hele kvelden, og jeg hadde ordentlig vondt av henne. Det var åpenbart at det var et utdrikningslag, og jeg husker jeg håpet at folk ikke trodde hun hadde drukket, med stor mage og alt, og dermed dømte oss alle. Faen meg det dummeste jeg har vært med på. Anonymous poster hash: 705c4...9b4 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #28 Skrevet 4. august 2015 Verste: Forloveren laget gruppe på facebook for å høre deltakernes meninger og få tips til hva vi kunne finne på. Forslagene haglet inn, men forloveren var uenig i alt som ble foreslått. Hvorfor spør man om forslag når man likevel mener at sitt eget opplegg er best? - Pappa eier en minibuss som vi kunne låne mot at vi betalte drivstoff. Men nei, det var bedre å kjøre 3 privatbiler. Så vi måtte hive oss rundt og skaffe 3 sjåfører, pluss betale for drivstoff og sjåfør. - Forloveren "foreslo" spa/massasje til bruden og henne. Vi andre sa at massasje kan de ta en annen dag og at vi andre blir sittende å vente på dem uten noe å gjøre. Det ble til at forloveren droppet massasje, men bruden skulle ha. Så da satt vi 9 stk og ventet i nesten to timer på at bruden fikk massasje! - Så skulle bruden utdrites. Fikk en stygg rosa kjole som var altfor trang, stakkar. Gul tights og grønne sko. Så skule hun selge boller... - Vi andre foreslo ulike aktiviteter som gocart, lazerX, rodeo, før middag. Men nei, det hadde vi absolutt ikke tid til, vi måtte dra hjem til forloveren og vente der til vi skulle dra til byen for middag på restaurant. Greit nok, det ble koselig, men hele dagen har for vår del bestått av venting. Det er kun bruden og forloveren som har gjort noe. - Endelig ble det middag. Bruden ble sur for at hun ikke fikk sitte ved siden av hun og hun. Vi alle byttet plass for å blidgjøre bruden. Men så var det noe annet som var galt også, gudene vet hva. Hun satt og surmulte hele resten av kvelden. - Påfølgende bytur: planen var at alle skulle ut, men når det kom til stykke så ville halvparten hjem. Forstår dem godt. Hele dagen hadde det vært laber stemning, en forlover som ble sur, en brud som ble sur, venting, venting og atter venting. -For å toppe det hele kostet utdrikningslaget 1500,- per pers. Mye av prisen kom på at bruden skulle kjøpe drinkene. Hun drakk ikke noe før vi dro til byen, men siden alt var gratis da var det bare å kjøre på. Greia var at forloveren hadde satt en grense på 8-900 siden flere av dem som var med var studenter. Men det ble nesten dobbelt så dyrt. Og det var det dessverre ikke verdt!! Nå høres jeg ut som den sutterhøna, men det er det verste jeg har vært med på. Dessverre for brud og forlover så var de 7 andre av samme oppfatning. Og bruden er mitt søskenbarn, vi har ikke så og kontakt lengre Anonymous poster hash: d8bff...826 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #29 Skrevet 7. august 2015 Vi var 6 jenter og jeg og ei anna var de eneste som ikke var invitert i bryllupet. Det ble litt pinelig stillhet hver gang bruden delte detaljer fra planleggingen og fikk følelsen at hun gav blikk til forloveren sin hele kvelden a la "hva gjør de to her??". Kjempegøy.Anonymous poster hash: 83c5d...86b 4
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2016 #30 Skrevet 10. desember 2016 På 7.8.2015 den 23.12, AnonymBruker skrev: Vi var 6 jenter og jeg og ei anna var de eneste som ikke var invitert i bryllupet. Det ble litt pinelig stillhet hver gang bruden delte detaljer fra planleggingen og fikk følelsen at hun gav blikk til forloveren sin hele kvelden a la "hva gjør de to her??". Kjempegøy. Anonymous poster hash: 83c5d...86b Hvordan er vennskapet dere imellom pr i dag da?
Gjest Nori Skrevet 10. desember 2016 #31 Skrevet 10. desember 2016 Tråden er ryddet for spam og svar til dette. Nori, mod
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #32 Skrevet 28. desember 2016 Ingen som har noen fleire historier å fortelle om ? Anonymkode: 8cb6d...838 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #34 Skrevet 6. mai 2017 Forloveren ble full før talen, og fortalte de "morsomme" detaljene fra da brudeparet hadde møttes. Forloveren hadde nemlig sett seg ut brudens venninne, men bruden var så klengete at han ikke kom seg noen vei, og derfor hadde han fått med seg brudgommen som wingman. De fire hadde hengt sammen og etterhvert hadde forloveren fått med venninna på å bli med hjem til ham, og da var det så sent på kvelden at brudgommen "ikke gadd å finne seg noe bedre" så de ble med i taxien. Kompisenes ordveksling før taxien ble gjenfortalt, hvor brudgommen visstnok skal ha rettferdiggjort å dra hjem med bruden med at hun hadde "skikkelig svære jur" og ordene "hull er hull!" ble entusiastisk ytret før bruden brast i gråt og moren hennes avbrøt det hele. Det endte godt, da, de er fortsatt sammen og alle er venner, skjønt forloveren visstnok måtte jobbe hardt for å få komme inn i varmen igjen.. Men uff, jeg fikk så vondt av henne! Venninna det var snakk om er type Victorias Secret-pen, mens bruden er litt overvektig og veldig usikker på seg selv. Anonymkode: 913aa...0db 11
altflyter Skrevet 6. mai 2017 #35 Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forloveren ble full før talen, og fortalte de "morsomme" detaljene fra da brudeparet hadde møttes. Forloveren hadde nemlig sett seg ut brudens venninne, men bruden var så klengete at han ikke kom seg noen vei, og derfor hadde han fått med seg brudgommen som wingman. De fire hadde hengt sammen og etterhvert hadde forloveren fått med venninna på å bli med hjem til ham, og da var det så sent på kvelden at brudgommen "ikke gadd å finne seg noe bedre" så de ble med i taxien. Kompisenes ordveksling før taxien ble gjenfortalt, hvor brudgommen visstnok skal ha rettferdiggjort å dra hjem med bruden med at hun hadde "skikkelig svære jur" og ordene "hull er hull!" ble entusiastisk ytret før bruden brast i gråt og moren hennes avbrøt det hele. Det endte godt, da, de er fortsatt sammen og alle er venner, skjønt forloveren visstnok måtte jobbe hardt for å få komme inn i varmen igjen.. Men uff, jeg fikk så vondt av henne! Venninna det var snakk om er type Victorias Secret-pen, mens bruden er litt overvektig og veldig usikker på seg selv. Anonymkode: 913aa...0db Stakkars! Er det mulig å ha så lite sosiale antenner? 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #36 Skrevet 8. mai 2017 På 6.5.2017 den 15.47, AnonymBruker skrev: Forloveren ble full før talen, og fortalte de "morsomme" detaljene fra da brudeparet hadde møttes. Forloveren hadde nemlig sett seg ut brudens venninne, men bruden var så klengete at han ikke kom seg noen vei, og derfor hadde han fått med seg brudgommen som wingman. De fire hadde hengt sammen og etterhvert hadde forloveren fått med venninna på å bli med hjem til ham, og da var det så sent på kvelden at brudgommen "ikke gadd å finne seg noe bedre" så de ble med i taxien. Kompisenes ordveksling før taxien ble gjenfortalt, hvor brudgommen visstnok skal ha rettferdiggjort å dra hjem med bruden med at hun hadde "skikkelig svære jur" og ordene "hull er hull!" ble entusiastisk ytret før bruden brast i gråt og moren hennes avbrøt det hele. Det endte godt, da, de er fortsatt sammen og alle er venner, skjønt forloveren visstnok måtte jobbe hardt for å få komme inn i varmen igjen.. Men uff, jeg fikk så vondt av henne! Venninna det var snakk om er type Victorias Secret-pen, mens bruden er litt overvektig og veldig usikker på seg selv. Anonymkode: 913aa...0db Var alle disse i utdrikningslaget? Hadde de felles? Med foreldre? Anonymkode: 803d9...12e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #37 Skrevet 8. mai 2017 På 31.7.2015 den 14.38, GørilB skrev: Verste: Bruden måtte ha med seg barnet sitt på 15 mnd. Hun ammet ikke eller noe, men hun hadde ikke vært uten barnet siden han ble født. De to eldste var igjen hjemme hos faren. Hele dagen gikk med til babysnakk og det ble fort kjedelig for oss uten barn. Beste: Lunsj hjemme hos forloveren. Koselig og rolig start før dagens aktiviteter. Fy faen i legendarisk tragisk... Anonymkode: d4b01...e3b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #38 Skrevet 8. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var alle disse i utdrikningslaget? Hadde de felles? Med foreldre? Anonymkode: 803d9...12e Tror nok vedkommende som skrev innlegget misforsto, og delte sin verste opplevelse fra et bryllup, og ikke et utdrikningslag. Anonymkode: 7298f...d19
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #39 Skrevet 11. mai 2017 Kun vært i et utdrikningslag som var rimelig kjedelig. Det skulle være på andre siden av Norge, men jeg bestemte meg likevel for å dra (med fly) sidne jeg ikke kunne komme i bryllupet. Bruden var en jeg hadde gått på skole med for lenge siden, og mistet litt kontakt med. Med vi var veldig gode venner da vi gikk på skole sammen. Jeg hadde booket hotell. Kjente ingen av de andre som skulle i laget, men var overbevist at det kunne bli moro likevel. Jeg var invitert i bryllupet, men hadde sagt at jeg ikke hadde mulighet til å komme dit (skulle være i et annen land) pga kostnad. dette ga jeg beskjed om da jeg ble invitert i bryllup (altså lenge før utdrikningslaget) Bruden virket ganske sur og gretten da jeg sa jeg ikke kunne komme. Med fly + overnatting for å reise i bryllupet hadde det kostet meg rundt 20 000. Jeg er også student. Da jeg sa det til henne var hun sånn "ååå ingen kan jooo! Siri (som også var på laget) kunne heller ikke, og hun er faktisk ferdig med å studerer å burde ta seg råd!!". Jeg skrev til henne at selvom man ikke er student, og selvom man kanskje har 20 lapper på konto så er det likevel ikke alle som ønsker å bruke dette på å reise. Tapt arbeidsinntekt når man er borte er også vanskelig for mange. Da bare svarte hun ikke, og jeg snakka ikke med henne før utdrikningslaget. Da jeg dukket opp på utdrikningslaget virka ikke bruden spesielt glad for å se meg. Var liksom bare et nikk og fikk litt følelsen av at jeg ikke var velkommen siden jeg ikke skulle i bryllupet. Vi dro på Paintball, og vi hadde fått beskjed om at kostet en viss sum fra forloveren. Da vi skulle betale kostet det mye mer enn det som ble sagt pluss at vi måtte spleise på inngangen til bruden. Greit nok det forsåvidt, men vi hadde allerede betalt 400 hver i forveien til forlover. Antok de pengene skulle gå til det? Så skulle bruden gjennom sentrum og gjøre sånn dørgende kjedelig rebus. Det stod sånne små dikt, så skulle hun gjette hvor de stedene var, gå dit, og få en ny lapp med et nytt sted. Skjedde ingenting på stedene vi gikk til, bare gikk rundt og rundt i sentrum. Jeg holdt på å sovne av hele greia, og gikk og fanget pokemon. Ingen hadde fortalt meg at det skulle være alkoholfritt utdrikningslag heller, så da jeg anbefalte litt champagne for å få opp stemninga fikk jeg skarpe blikk som om jeg var alkoholiker. Ikke spesielt hyggelig. Endelig var rebusen ferdig, og vi skulle spise på en overpriset restaurant. Her bestilte jeg et glass vin til maten og fikk de samme skarpe alkoholiker-blikkene jeg kjente igjen fra tidligere. Da maten skulle betales måtte vi igjen spleise på brudens mat. Etter dette skulle alle vært til sitt og "pynte seg" til middag. Jeg gikk tilbake på hotellet og sov noen timer før jeg spanderte på meg litt sminke og dro hjem til forloveren. Hun serverte ertesuppe (som jeg er 100 % sikker var TORO) med litt tørt brød ved siden av og vann.. Der gikk de 400,-. Laget var over sånn i 21-tiden og da dro alle hjem vært til sitt. Kom ikke overens med noen av jentene der heller. Enten hadde vi null kjemi eller så sa de ikke et køyva ord. Bruden virka sur og grinete sidenjeg ikke kom i bryllupet gjennom hele laget.Det var mye penger for å kjede seg en helg. Anonymkode: 3e09f...8e4 9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #40 Skrevet 11. mai 2017 Rebusløp nevnes over her som noe kjedelig, men det kan være det. Det beste utdrikningslaget jeg har vært på inneholdt rebusløp. Vi ble delt i lag, noe som gjorde at også folk som ikke hadde møttes før ble godt kjent, utrolig hva lagånd hjelper på det! Så gjaldt det å komme først da, og også løse oppgaver på postene, som quiz, ringspill, mimelek etc. Det laget som kom først i mål vant en liten "goodie-bag" hver, og alle fikk champagne. Forlovedens mann, en bror og noen kompiser hadde ansvar for en post hver, så det var veldig godt tilrettelagt og planlagt. Etterpå var vi hjemme hos bruden på middag med mat levert fra en restaurant, og med masse god vin til. Enkelt, men superkoselig. Verste: Vært i to hvor bruden ble kledd ut på det mest groteske og skulle selge kyss på byen. Superkleint for alle parter. Anonymkode: bcdd6...f37 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå