Gå til innhold

Classy eller trashy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva vil dere helst være/tenner dere på?

Jeg vilkjenne meg classy med pent hvitt eller sort undertøy og pent sminket :)

Inspirert av stay-ups tråden :laugh:

Anonymous poster hash: b898e...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Classy, definitivt. Både for min egen og kjærestens del.

Gjest Coolaid
Skrevet

Slutty er noe som kan draes frem en sjelden gang for lek og moro.... Det er akkurat som at det er best med en kjærlig og omsorgsfull kone som er flink i sengen... men en veldig sjelden gang ønsker man seg en skitten uanstendig tøs som man bare må ha grisete sex med..... sånn er det.

Skrevet

Begge deler :)

Skrevet

Kommer an på hva du mener med "classy" og "trashy". Trashy er jo et negativt ord. Som vulgært. Jeg vil tro de som ender opp med å se trashy ut tok sikte på å se sexy ut men fikk det ikke til.

Anonymous poster hash: 1acf1...a7b
  • Liker 1
Skrevet

Classy.

Anonymous poster hash: 03ec1...5d6

Skrevet

Undertøy? Jeg betaler gjerne en formue for noe som får meg til å se ut som om jeg jobber på Moulin Rouge eller er luksusprostituert. :ler2:

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Undertøy? Jeg betaler gjerne en formue for noe som får meg til å se ut som om jeg jobber på Moulin Rouge eller er luksusprostituert. :ler2:

:Nikke:

Meget classy på utsiden, men bak de lukkede dører kan man utmerket godt leke .

• Liker 2
Skrevet

Begge deler. Hver sin anledning til å ta frem de ulike sidene av seg selv :lur:

Skrevet

Kommer an på hva du mener med "classy" og "trashy". Trashy er jo et negativt ord. Som vulgært. Jeg vil tro de som ender opp med å se trashy ut tok sikte på å se sexy ut men fikk det ikke til. Anonymous poster hash: 1acf1...a7b

Jeg mener det ikke så negativt :)

Anonymous poster hash: b898e...603

Skrevet

Classy, helt klart.

Så skal jeg nok sjøl være kar om å få henne trashy nok...

Skrevet

Kommer an på hva du mener med "classy" og "trashy". Trashy er jo et negativt ord. Som vulgært. Jeg vil tro de som ender opp med å se trashy ut tok sikte på å se sexy ut men fikk det ikke til.

Anonymous poster hash: 1acf1...a7b

Jeg ser for meg Christina Aquilera i dirrty om noen husker den :) trashy-dirty-whatever. Ikke sånn som de i den serien om sigøynerne i England.

Gjest Ludodama
Skrevet

Jeg vil si classy with a very dirty mind.

Trashy blir aldri kult, da tenker jeg umiddelbart på hvit lakk/platåsko/knallrosa undertøy, babydoll på ei dame med mye silikon etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...