Gå til innhold

Fotvorte


Fremhevede innlegg

Skrevet

åssen fjerner jeg fotvorte eller åssen behandlingstilbud anbefaler dere? har en på oversiden av tåa som forsvant for flere år siden men som har blusset opp igjen. ønsker bare å bli kvitt den



Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pleid å bruke vorteplaster :)

Anonymous poster hash: 33556...89d

Skrevet

åssen type da?



Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
Skrevet

Bruk Verucid, fås kjøpt på apoteket, følg bruksanvisningen. Da blir du kvitt vorta for godt.



Anonymous poster hash: cd1eb...aed
Skrevet

Flere alternativ?



Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
Skrevet

Prøv sånn frysing, vet ikke hvordan det fungerer men hørt det skal fjerne den for godt

Skrevet

Hos meg prøvde legen å fryse den, men det hjalp ikke. Men min var under foten så var liksom trykket litt inn, funker vel bedre på de som står utover. Det endte med at jeg fikk noe etsende greier + plaster, og måtte rett og slett etse den vekk sakte men sikkert. Tok et par månder å få den helt vekk.



Anonymous poster hash: ebdb9...bf0
Skrevet

Hos meg prøvde legen å fryse den, men det hjalp ikke. Men min var under foten så var liksom trykket litt inn, funker vel bedre på de som står utover. Det endte med at jeg fikk noe etsende greier + plaster, og måtte rett og slett etse den vekk sakte men sikkert. Tok et par månder å få den helt vekk.

Anonymous poster hash: ebdb9...bf0

Hvordan foregikk frysing. Var det vondt, eller gjorde det noe vondt??? Jeg har en utovervorte men er ganske hypp på å fjerne det kjapt

Anonymous poster hash: c4ecc...ea9

Skrevet

Jeg kan anbefale frysing hos fastlege.Hadde en på håndleddet som jeg fikk fryst hos legen min.



Anonymous poster hash: f4a6b...b4b
Skrevet

Jeg kan anbefale frysing hos fastlege.Hadde en på håndleddet som jeg fikk fryst hos legen min.

Anonymous poster hash: f4a6b...b4b

Kan det gjøres hos fastlegen det visste jeg ikke. vet du hvor mye det koster???

Anonymous poster hash: c4ecc...ea9

Skrevet

Ingen som vet hvor mye det koster å gjøre frysing hos fastlegen?



Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
Skrevet

Ingen som vet hvor mye det koster å gjøre frysing hos fastlegen? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9

Det er vel vanlig egenandel. Muligens 50,- i tillegg for forbruksmateriell.

Anonymous poster hash: 97675...505

Skrevet

Det er vel vanlig egenandel. Muligens 50,- i tillegg for forbruksmateriell.

Anonymous poster hash: 97675...505

Ja greit men forklar gjør det vondt eller ikke???

Anonymous poster hash: c4ecc...ea9

Skrevet

Før du prøver disse tingene vil jeg anbefale deg følgende: kjøp usaltet flesk i en kjøttforretning, skjær en liten bit av flesket på kvelden og legg det på vorta. Teip godt rundt med legetape/plaster så det er tett. Fjern på morgenen. Gjenta 3-4 netter, el mer, til vorta blir mørk. da er den død og etter kort tid vil den falle av!

Jeg har prøvd ulike apotekvarer som Verucid og sånn hjemme-frysingsmetode, Wartner, som skulle vre det beste apoteket hadde, når jeg skulle fjerne fotvorter hos jentene mine. Verucid funket på hun ene men på de to vortene til den minste var det ingenting som bet på. Flere runder med hjemmefrysing virket ikke. Så gikk hun med vortene uforandret i flere mnd etter behandlingen og jeg vurderte frysing hos lege eller å skjre dem vekk, og snakket med foreldrene mine som nevnte at de brukte flesk-metoden på mine vorter da jeg var liten. Jeg hadde helt glemt det men da kom jeg på at jeg husket det som helt magisk, at vortene bare plutselig falt av.

Og jammen virket det ikke som bare det på min 6-åring sine vorter os. 3 netter hadde hun på flesk. Vortene ble svarte og etter noen få dager falt de bare av og under var det hel, ny hud.

Jeg ville i alle fall gitt dette et forsøk... billig og helt ufarlig. og kanskje virker det fint på vorta di og!



Anonymous poster hash: d99bc...91a
Gjest Gemini7
Skrevet

Før du prøver disse tingene vil jeg anbefale deg følgende: kjøp usaltet flesk i en kjøttforretning, skjær en liten bit av flesket på kvelden og legg det på vorta. Teip godt rundt med legetape/plaster så det er tett. Fjern på morgenen. Gjenta 3-4 netter, el mer, til vorta blir mørk. da er den død og etter kort tid vil den falle av!

Jeg har prøvd ulike apotekvarer som Verucid og sånn hjemme-frysingsmetode, Wartner, som skulle vre det beste apoteket hadde, når jeg skulle fjerne fotvorter hos jentene mine. Verucid funket på hun ene men på de to vortene til den minste var det ingenting som bet på. Flere runder med hjemmefrysing virket ikke. Så gikk hun med vortene uforandret i flere mnd etter behandlingen og jeg vurderte frysing hos lege eller å skjre dem vekk, og snakket med foreldrene mine som nevnte at de brukte flesk-metoden på mine vorter da jeg var liten. Jeg hadde helt glemt det men da kom jeg på at jeg husket det som helt magisk, at vortene bare plutselig falt av.

Og jammen virket det ikke som bare det på min 6-åring sine vorter os. 3 netter hadde hun på flesk. Vortene ble svarte og etter noen få dager falt de bare av og under var det hel, ny hud.

Jeg ville i alle fall gitt dette et forsøk... billig og helt ufarlig. og kanskje virker det fint på vorta di og!

Anonymous poster hash: d99bc...91a

Jeg skulle faktisk også til å tipse om flesk. Har hatt hell med dette selv! :)

Skrevet

Hvordan foregikk frysing. Var det vondt, eller gjorde det noe vondt??? Jeg har en utovervorte men er ganske hypp på å fjerne det kjapt

Anonymous poster hash: c4ecc...ea9

Det var ikke vondt:) Kaldt og litt ubehagelig, men slett ikke vondt.

Anonymous poster hash: ebdb9...bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...