AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 åssen fjerner jeg fotvorte eller åssen behandlingstilbud anbefaler dere? har en på oversiden av tåa som forsvant for flere år siden men som har blusset opp igjen. ønsker bare å bli kvitt den Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har pleid å bruke vorteplaster Anonymous poster hash: 33556...89d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 åssen type da? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Bruk Verucid, fås kjøpt på apoteket, følg bruksanvisningen. Da blir du kvitt vorta for godt. Anonymous poster hash: cd1eb...aed
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Flere alternativ? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
PaulaS Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Prøv sånn frysing, vet ikke hvordan det fungerer men hørt det skal fjerne den for godt
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Hos meg prøvde legen å fryse den, men det hjalp ikke. Men min var under foten så var liksom trykket litt inn, funker vel bedre på de som står utover. Det endte med at jeg fikk noe etsende greier + plaster, og måtte rett og slett etse den vekk sakte men sikkert. Tok et par månder å få den helt vekk. Anonymous poster hash: ebdb9...bf0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Hos meg prøvde legen å fryse den, men det hjalp ikke. Men min var under foten så var liksom trykket litt inn, funker vel bedre på de som står utover. Det endte med at jeg fikk noe etsende greier + plaster, og måtte rett og slett etse den vekk sakte men sikkert. Tok et par månder å få den helt vekk. Anonymous poster hash: ebdb9...bf0 Hvordan foregikk frysing. Var det vondt, eller gjorde det noe vondt??? Jeg har en utovervorte men er ganske hypp på å fjerne det kjapt Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Jeg kan anbefale frysing hos fastlege.Hadde en på håndleddet som jeg fikk fryst hos legen min. Anonymous poster hash: f4a6b...b4b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Jeg kan anbefale frysing hos fastlege.Hadde en på håndleddet som jeg fikk fryst hos legen min. Anonymous poster hash: f4a6b...b4b Kan det gjøres hos fastlegen det visste jeg ikke. vet du hvor mye det koster??? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Ingen som vet hvor mye det koster å gjøre frysing hos fastlegen? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Ingen som vet hvor mye det koster å gjøre frysing hos fastlegen? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9 Det er vel vanlig egenandel. Muligens 50,- i tillegg for forbruksmateriell.Anonymous poster hash: 97675...505
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Det er vel vanlig egenandel. Muligens 50,- i tillegg for forbruksmateriell.Anonymous poster hash: 97675...505 Ja greit men forklar gjør det vondt eller ikke??? Anonymous poster hash: c4ecc...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Før du prøver disse tingene vil jeg anbefale deg følgende: kjøp usaltet flesk i en kjøttforretning, skjær en liten bit av flesket på kvelden og legg det på vorta. Teip godt rundt med legetape/plaster så det er tett. Fjern på morgenen. Gjenta 3-4 netter, el mer, til vorta blir mørk. da er den død og etter kort tid vil den falle av! Jeg har prøvd ulike apotekvarer som Verucid og sånn hjemme-frysingsmetode, Wartner, som skulle vre det beste apoteket hadde, når jeg skulle fjerne fotvorter hos jentene mine. Verucid funket på hun ene men på de to vortene til den minste var det ingenting som bet på. Flere runder med hjemmefrysing virket ikke. Så gikk hun med vortene uforandret i flere mnd etter behandlingen og jeg vurderte frysing hos lege eller å skjre dem vekk, og snakket med foreldrene mine som nevnte at de brukte flesk-metoden på mine vorter da jeg var liten. Jeg hadde helt glemt det men da kom jeg på at jeg husket det som helt magisk, at vortene bare plutselig falt av. Og jammen virket det ikke som bare det på min 6-åring sine vorter os. 3 netter hadde hun på flesk. Vortene ble svarte og etter noen få dager falt de bare av og under var det hel, ny hud. Jeg ville i alle fall gitt dette et forsøk... billig og helt ufarlig. og kanskje virker det fint på vorta di og! Anonymous poster hash: d99bc...91a
Gjest Gemini7 Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Før du prøver disse tingene vil jeg anbefale deg følgende: kjøp usaltet flesk i en kjøttforretning, skjær en liten bit av flesket på kvelden og legg det på vorta. Teip godt rundt med legetape/plaster så det er tett. Fjern på morgenen. Gjenta 3-4 netter, el mer, til vorta blir mørk. da er den død og etter kort tid vil den falle av! Jeg har prøvd ulike apotekvarer som Verucid og sånn hjemme-frysingsmetode, Wartner, som skulle vre det beste apoteket hadde, når jeg skulle fjerne fotvorter hos jentene mine. Verucid funket på hun ene men på de to vortene til den minste var det ingenting som bet på. Flere runder med hjemmefrysing virket ikke. Så gikk hun med vortene uforandret i flere mnd etter behandlingen og jeg vurderte frysing hos lege eller å skjre dem vekk, og snakket med foreldrene mine som nevnte at de brukte flesk-metoden på mine vorter da jeg var liten. Jeg hadde helt glemt det men da kom jeg på at jeg husket det som helt magisk, at vortene bare plutselig falt av. Og jammen virket det ikke som bare det på min 6-åring sine vorter os. 3 netter hadde hun på flesk. Vortene ble svarte og etter noen få dager falt de bare av og under var det hel, ny hud. Jeg ville i alle fall gitt dette et forsøk... billig og helt ufarlig. og kanskje virker det fint på vorta di og! Anonymous poster hash: d99bc...91a Jeg skulle faktisk også til å tipse om flesk. Har hatt hell med dette selv!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan foregikk frysing. Var det vondt, eller gjorde det noe vondt??? Jeg har en utovervorte men er ganske hypp på å fjerne det kjapt Anonymous poster hash: c4ecc...ea9 Det var ikke vondt:) Kaldt og litt ubehagelig, men slett ikke vondt. Anonymous poster hash: ebdb9...bf0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå