Gå til innhold

Særbo pga. Hans barn...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du bruker som et ankepunkt mot å flytte sammen med kjæresten din at barnas mor ikke liker deg og at du derfor ikke ønsker å forholde deg til henne. Er det da mer rettferdig at barna skulle måtte finne seg i at de må forholde seg til noen som helt klart og tydelig misliker dem like sterkt hver gang de er hos faren sin? Hvis det er så ille at du ikke klarer å oppføre deg som folk og ha en grei relasjon til dem så synes jeg du skal holde hardt på at dagens ordning forblir slik og som forelder selv må jeg si jeg stusser fælt på at barnas far i det hele tatt foreslår samboerskap. Hos meg hadde du gått på hue og ræva ut først som sist for de er en del av hans fortid og bør respekteres på lik linje som din, selv om den ikke innebærer barn.

Endret av Ava Mae
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna? Det bør vel bli enklere etter hvert som de blir eldre.

Skrevet

Du bruker som et ankepunkt mot å flytte sammen med kjæresten din at barnas mor ikke liker deg og at du derfor ikke ønsker å forholde deg til henne. Er det da mer rettferdig at barna skulle måtte finne seg i at de må forholde seg til noen som helt klart og tydelig misliker dem like sterkt hver gang de er hos faren sin? Hvis det er så ille at du ikke klarer å oppføre deg som folk og ha en grei relasjon til dem så synes jeg du skal holde hardt på at dagens ordning forblir slik og som forelder selv må jeg si jeg stusser fælt på at barnas far i det hele tatt foreslår samboerskap. Hos meg hadde du gått på hue og ræva ut først som sist for de er en del av hans fortid og bør respekteres på lik linje som din, selv om den ikke innebærer barn.

Amen og halleluja!

Skrevet

Ja jeg har jo ikke lyst å gjøre noe som er fælt for de, og de setter sikkert like stor pris på endetid med han som jeg gjør. Derfor tenker jeg det er best å ikke involvere meg med dem. Det er jo litt stress med at vi voksne i praksis også må fly frem og tilbake, men det er nok bedre for alle. Kjæresten min er nok den som er mest lei av det, men jeg kjenner også på at det skulle være godt å bo sammen. På et tidspunkt flytter de ut, og da får vi heller ta det da.

TS

Anonymous poster hash: e9c36...732

Skrevet

Hvor gamle er barna? Det bør vel bli enklere etter hvert som de blir eldre.

De er i barneskolealder. Så det er en stund til de flytter ut :(

TS

Skrevet

De er i barneskolealder. Så det er en stund til de flytter ut :(

TS

Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som mannen din, som involverer seg med et menneske som ikke tåler barna hans. Men siden han er slik en karaktersvak mann, og du tydelig er så egoistisk, passer dere godt sammen.

Bare la vær å involvere barna i dette.

Anonymous poster hash: aa767...22f

• Liker 1
Skrevet

Altså det er jo han jeg er sammen med, og ikke barna. De får jo sin tid med sin far de. Det er da ikke avgjørende for dem å tilbringe tid med meg...?

TS

Dersom dere flytter sammen, så har ikke ungene noe valg, med mindre du drar bort hver gang de kommer til faren sin. Å ha en muggen stemor som ikke vil delta i deres liv til stede når de er hos far, må jo være et mareritt.

Forbli særboere til ungene er voksne, når du har et slikt forhold til ungene. Å flytte sammen gavner ingen.

Anonymous poster hash: 398f6...b18

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...