Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Jeg vurderer å få korrigert nesen min, som har en plagsom bulk. Ikke noe stort, men den synes likevel, og jeg skulle gjerne hatt den vekk. Jeg lurer på hva som skjer under slike inngrep, om det gjør veldig vondt, pris og denslags, og ikke minst hva slags resultat man kan forvente seg. Jeg er generelt skeptisk til plastiske operasjoner, vil jo ikke ende opp som Michael Jackson heller... Og så lurer jeg på om noen har en klinikk å anbefale? Dette er IKKE ment som en tråd hvor man kan diskutere hvorvidt plastiske operasjoner er moralsk forsvarlig.
Cand alt Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Dette er IKKE ment som en tråd hvor man kan diskutere hvorvidt plastiske operasjoner er moralsk forsvarlig. Ser du er klok av skade
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2004 #3 Skrevet 13. august 2004 Urk, jeg er også neserar, som kommer fram på bilder tatt på skrå av meg. Bein nesten mellom øynene som lager en liten men sjenerende bulk. Jeg vil ha den vekk, men ser jo på tv at de står i med meisel og hammer og voldtar nesa på det groveste, så da tenkte jeg heller å være fornøyd med dustenesami istedenfor. Men har ofte hatt lyst til å operere den jevnere...
Alterna Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 Har hørt om personer som ikke har hatt vondt i det hele tatt etter neseoperasjon, og de sier også at det ser mer brutalt ut enn det er. Og det er nok ikke det verste inngrepet man kan ta.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #5 Skrevet 14. august 2004 Ta kontakt med en klinikk og hør, f.eks Colosseum-klinikken. Tror ikke alltid det er så lurt å spørre her...
Alterna Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 Ta kontakt med en klinikk og hør, f.eks Colosseum-klinikken. Tror ikke alltid det er så lurt å spørre her... Sa jeg noe galt?
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #7 Skrevet 15. august 2004 Jeg har operert nesen min! Jeg gjorde det for ca 6-7 måneder siden, og angrer ikke et sekund! Jeg hadde en liten kul midt på nesen som jeg ikke likte. Jeg fikk dårlig selvtillit av det, og bestemte meg for å gjøre noe med det. Ja, det var dyrt, jeg betalte over 25 000 kr for det, men nå syns jeg det er helt greit. Jeg har fått det bedre takket være operasjonen. Operasjonen var ikke vond, for jeg var helt dopet ned og "sov" hele tiden. Jeg ble ikke lagt i narkose, men heller dopet heeeelt ned. Det var deilig, og selv om jeg faktisk kom til meg selv et par ganger, så kjente jeg ingenting. Dessuten kom jeg meg raskere uten narkosen. Jeg tror det tok litt over 2 1/2 time. Jeg fikk hamret nesen min ganske mye tror jeg, for man må jo tross alt inn og fjerne brusk, og det er ikke bare bare heller. Men man kjenner ingenting og skjønner ikke helt hva som skjer. Jeg lå på sykehuset i et par-tre timer etter, og da husker jeg ingenting. Da jeg kom hjem startet smertene.. Da bedøvelsen gikk ut... Jeg skal være ærlig, og si at jeg ikke sov noe på 3-4 dager pga smertene og ubehaget. Det ER vondt etterpå. Man har tross alt tuklet med naturen, og kroppen liker det ikke. Men man glemmer alt veldig fort. Nå husker jeg ikke så mye fra de dagene etter operasjonen. Så, til de som vil gjøre det; Det er ikke noe å grue seg til.. operasjoen går fint og som regel er legene veldig flinke. Og det er smertene ETTER som er værst. Andre, trdje og fjerde dagen er pyton. Da har man bare vondt og hodet og er trøtt. Ikke får du puste gjennom nesen heller for den er fyllt med blod og bandasje. Jeg tok stingene på den sjette dagen. Bandasjen også. Da var jeg bare litt blå under øynene og fortsatt litt hoven, men ingen kunne se det om de ikke visste noe.. Om dere lurer på noe mere, spør meg!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #8 Skrevet 15. august 2004 Det er nok veldig individuelt hvor mye smerte en føler etterpå, kommer nok også an på inngrepet. Jeg har tatt en liten neseoperasjon og jeg hadde ingen smerter etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #9 Skrevet 18. august 2004 Nei, det er sant det.. Smertene er nok forskjellige... Da jeg opererte, tror jeg legen brakk opp all brusken for å kvitte seg med bulken og rette på tuppen..
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 dette var en gammel link... men tar den opp igjen for det.. mange her som har tenkt på eller tatt nesekorreksjon? hva må til for at man kan gjøre det å hva kan de i det hele tatt gjøre med en nese? kan man fks ta med et bilde og få en helt ny form på nesen? jeg hater min nese. .har alltid gjort det.. ser helt grusom ut i profil. ikke fordi den er stor å klumpete men liten rundt grisenese med liten kul på i tillegg.... føler den ødelegger hele ansiktet mitt.. men vil jo ikke bli sende helt anderledes ut for det altså.. ikke noe michael jackson opplegg..
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 Jøss, jeg hadde glemt nesenoiaen min var så stor! Nå er den bare ræva når jeg går sammen med ei venninne som har bitteliten nese. Kunne ikke tenkt å fikse på den. Om den skulle forandre seg så skulle det vært at den fant ut å gro seg penere over natta.
Cuba Skrevet 25. mai 2006 #12 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har veldig lyst til å gjøre noe med nesa mi! Hater den virkelig! Når jeg snakker med folk som sitter ved siden av meg prøver jeg å ha ansiktet mot de hele tiden for syns jeg rett og slett er stygg i profil! Vet at jeg ikke er noen stygg jente, men den nesa plager meg. Er liksom lang og så har jeg en kul på den.. *grøss* Ser broren min også har en stor nese egentlig.. Kommer til å gjøre noe med den altså! Slitsomt å gjøre alt for at folk ikke skal se deg i profil! Noen som har noe ny informasjon om pris etc.?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #13 Skrevet 25. mai 2006 Ring Volvat og andre klinikker og spør om priser og få se bilder, etc., en konsultasjonstime er gratis.
Gjest Gjest_oda_* Skrevet 25. mai 2006 #14 Skrevet 25. mai 2006 hva er de beste klinikkene i norge? er det like dyrt i sverige og danmark? og er de på samme stadie der? eller er de flinkere der??
Gjest wanja Skrevet 25. mai 2006 #15 Skrevet 25. mai 2006 Satt akkurat og grublet på det med å gjøre noe med nesa, det er jo ekstremt SKUMMELT fordi nesa avhenger av hele ansiktets helhet, den er midt i fjeset og kan endre proporsjonene veldig. Men jeg er også av dem som har lyst til dette.. Utrolig bra TIMET denne tråden var. Dette bør vi snakke om, jenter - er ikke noe man hopper i, nei..
Cuba Skrevet 26. mai 2006 #16 Skrevet 26. mai 2006 Hm.. ja.. Det største hinderet mitt er økonomien. Har et billån fra før og har ikke mye lyst til å legge på det enda mer.. Sukk! Kan godt ta opp et lån på det, men da skal jeg helst ikke ha noe særlig annet lån. I allefall med den inntekten jeg har nå.. Åssen er det med dere andre og økonomi med tanke på dette om jeg kan spør om det..?
Gjest wanja Skrevet 28. mai 2006 #17 Skrevet 28. mai 2006 Alltid et problem..det er mye jeg kunne tenke meg og gjort (nei, da snakker jeg ikke om plastisk kirurgi altså, hehe..), men f.eks. gått til hudlege og tatt lysbehandling (set med nupper i huden før, gjør det litt enda) og huden er blitt litt arrete (selv om de er kjempesmå, så irriterer det meg), gått på pilates-kurs, cellulittbehandlet lårene..men det er bare å drømme om det nå. Har ikke penger til sånt..uff ameg! Så det å spa opp 20-30.000 til nesekorreksjon kommer i og for seg ikke på tale. Men jeg leker med tanken på dårlige dager...foreløbig så blir det med det.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå