Gå til innhold

Single menn og kvinner, folks syn

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en demotiverende ting av henne å si. Men som mødre flest er hun vel ivrig med barnebarn.

Håper du kan motbevise teorien hennes en dag, og at du finner deg en digg mann (om du vil ha?) :)

Er ikke normalt av en mor å værr flau over dattera si pga at hun er singel og å si sånne grusomme ting bare fordi hun ønsker å bli bestemor.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Hvordan kunne din egen mor si noe så jævlig til deg???

Hun kommer med sånne kommentarer stadig vekk, så jeg er vant til det. Og de gangene jeg har hatt kjæreste så er det ikke måte på hvor dårlige valg det har vært og jeg har vært så DUM som har falt for de. Er det rart jeg har dating issues? Prøver bare å ikke ta det innover meg, og tenker at hun har problemer som sier sånt. Som jeg sa til henne: hadde du vært fornøyd om jeg hadde 3 barn med 3 forskjellige menn da, sånn som flere av de jeg gikk på vgs har? Nei det var visst gærent det og.

Vi damer opplever fler sånne direkte spørsmål, tror at hvis menn får høre det så er det ikke så direkte.

• Liker 2
Skrevet

Hun kommer med sånne kommentarer stadig vekk, så jeg er vant til det. Og de gangene jeg har hatt kjæreste så er det ikke måte på hvor dårlige valg det har vært og jeg har vært så DUM som har falt for de. Er det rart jeg har dating issues? Prøver bare å ikke ta det innover meg, og tenker at hun har problemer som sier sånt. Som jeg sa til henne: hadde du vært fornøyd om jeg hadde 3 barn med 3 forskjellige menn da, sånn som flere av de jeg gikk på vgs har? Nei det var visst gærent det og.

Vi damer opplever fler sånne direkte spørsmål, tror at hvis menn får høre det så er det ikke så direkte.

Har hun vært sånn helt siden du var barn? Da har hun isåfall drevet med psykisk mishandling. Håoer du ikke har kontakt med henne mer for din egen del. Du skulle jo ssgt at grunnen til at du er singel er pga henne og hvordan hun alltid har tråkket på deg

Men nå er jeg ot. Sorry

• Liker 2
Skrevet

Nei, når jeg ble sånn 25 og ikke hadde hatt dame så begynte min mor å tøyse med at jeg måtte være homofil, foran mange i slekta. Hyggelig.

Anonymous poster hash: cadcd...bda
Skrevet

Jeg fikk høre følgende fra min mor for noen år siden: nå har jeg og venninnene mine prata sammen, alle de har barnebarn og vi lurer på hva som er galt med deg siden ingen mann vil ha deg. Det er nok det styggeste hun har sagt til meg. Menn slipper unna sånne kommentarer!

Ønsker ikke si noe stygt om moren din, men hun er mildt sagt spesiell.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...