Gå til innhold

KK mot ensomhet?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen angst, mange venner, men foretrekker mye tid alene. Innadvendt, ja, men også ensom. Innimellom føler jeg meg bedre av å surfe her inne, på KK, føler en form for fellesskap. Andre ganger føler jeg meg bare patetisk. Jeg er ikke veldig sosial og sliter med å slippe folk innpå meg IRL, men her inne kan jeg mene mye, vise hvem jeg er, dele problemer osv.

Noen som kjenner seg igjen?



Anonymous poster hash: 3cf39...50e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen angst, mange venner, men foretrekker mye tid alene. Innadvendt, ja, men også ensom. Innimellom føler jeg meg bedre av å surfe her inne, på KK, føler en form for fellesskap. Andre ganger føler jeg meg bare patetisk. Jeg er ikke veldig sosial og sliter med å slippe folk innpå meg IRL, men her inne kan jeg mene mye, vise hvem jeg er, dele problemer osv.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 3cf39...50e

KK? Jeg mente så klart KG.

TS

Anonymous poster hash: 3cf39...50e

Skrevet

Kjenner meg igjen.



Anonymous poster hash: 4f796...4d2
Skrevet

Kjenner meg igjen.

Anonymous poster hash: 4f796...4d2

Takk for at du sier det. Det er alltid litt lettere å vite at man ikke er alene. :blomst:

Anonymous poster hash: 3cf39...50e

  • Liker 1
Skrevet

Dette er meg i et nøtteskall. Har mange venner, men ingen jeg kan være ordentlig sammen med som meg selv og de liker alle å feste og være sammen i store mengder. Det gjør ikke jeg. Det føles ut som om det er noe galt med meg.



Anonymous poster hash: 2d175...fa5
Skrevet

Ja, sånn bortsett fra at jeg ikke lykkes sånn superbra her inne heller, haha. Men alt hjelper! :danse:

Skrevet

Takk for at du sier det. Det er alltid litt lettere å vite at man ikke er alene. :blomst:

Anonymous poster hash: 3cf39...50e

:blomst:

Anonymous poster hash: 4f796...4d2

Skrevet

Jaaaa ^^

Men så bruker jeg KG mest til å slappe av eller få ut noe frustrasjon :fnise:
Altså jeg er mer den personen, om noe plager meg, så hjelper det ikke for meg å snakke om det med andre..Og noen ting er jo veldig kleint å prate med venninner også x)
Så for meg så tyr jeg til KG enten for å slappe av, eller å skrive til krampa tar meg x)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen. Nå føler jeg meg mye bedre. Det hender jeg tilbringer noen timer her inne for så å tenke at jeg egentlig burde gjort noe sosialt, at dette ikke egentlig er sosialt. Men noen ganger er det, som dere påpeker, utrolig avslappende, i tillegg tør jeg engasjere meg og være ærlig på enhelt annen måte enn ellers. (Jeg er vanligvis ikke anonym, valgte bare å være det nå)

Tusen takk til dere alle :hug: :hug: :hug::blomst:



Anonymous poster hash: 3cf39...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...