AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har ingen angst, mange venner, men foretrekker mye tid alene. Innadvendt, ja, men også ensom. Innimellom føler jeg meg bedre av å surfe her inne, på KK, føler en form for fellesskap. Andre ganger føler jeg meg bare patetisk. Jeg er ikke veldig sosial og sliter med å slippe folk innpå meg IRL, men her inne kan jeg mene mye, vise hvem jeg er, dele problemer osv. Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 3cf39...50e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har ingen angst, mange venner, men foretrekker mye tid alene. Innadvendt, ja, men også ensom. Innimellom føler jeg meg bedre av å surfe her inne, på KK, føler en form for fellesskap. Andre ganger føler jeg meg bare patetisk. Jeg er ikke veldig sosial og sliter med å slippe folk innpå meg IRL, men her inne kan jeg mene mye, vise hvem jeg er, dele problemer osv. Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 3cf39...50e KK? Jeg mente så klart KG. TS Anonymous poster hash: 3cf39...50e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Kjenner meg igjen. Anonymous poster hash: 4f796...4d2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Kjenner meg igjen. Anonymous poster hash: 4f796...4d2 Takk for at du sier det. Det er alltid litt lettere å vite at man ikke er alene. Anonymous poster hash: 3cf39...50e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Dette er meg i et nøtteskall. Har mange venner, men ingen jeg kan være ordentlig sammen med som meg selv og de liker alle å feste og være sammen i store mengder. Det gjør ikke jeg. Det føles ut som om det er noe galt med meg. Anonymous poster hash: 2d175...fa5
Minted Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Ja, sånn bortsett fra at jeg ikke lykkes sånn superbra her inne heller, haha. Men alt hjelper!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Takk for at du sier det. Det er alltid litt lettere å vite at man ikke er alene. Anonymous poster hash: 3cf39...50e Anonymous poster hash: 4f796...4d2
Chizue Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Jaaaa ^^ Men så bruker jeg KG mest til å slappe av eller få ut noe frustrasjon Altså jeg er mer den personen, om noe plager meg, så hjelper det ikke for meg å snakke om det med andre..Og noen ting er jo veldig kleint å prate med venninner også x) Så for meg så tyr jeg til KG enten for å slappe av, eller å skrive til krampa tar meg x)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Tusen takk, alle sammen. Nå føler jeg meg mye bedre. Det hender jeg tilbringer noen timer her inne for så å tenke at jeg egentlig burde gjort noe sosialt, at dette ikke egentlig er sosialt. Men noen ganger er det, som dere påpeker, utrolig avslappende, i tillegg tør jeg engasjere meg og være ærlig på enhelt annen måte enn ellers. (Jeg er vanligvis ikke anonym, valgte bare å være det nå) Tusen takk til dere alle :hug: Anonymous poster hash: 3cf39...50e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå