Gå til innhold

KK mot ensomhet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen angst, mange venner, men foretrekker mye tid alene. Innadvendt, ja, men også ensom. Innimellom føler jeg meg bedre av å surfe her inne, på KK, føler en form for fellesskap. Andre ganger føler jeg meg bare patetisk. Jeg er ikke veldig sosial og sliter med å slippe folk innpå meg IRL, men her inne kan jeg mene mye, vise hvem jeg er, dele problemer osv.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 3cf39...50e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen angst, mange venner, men foretrekker mye tid alene. Innadvendt, ja, men også ensom. Innimellom føler jeg meg bedre av å surfe her inne, på KK, føler en form for fellesskap. Andre ganger føler jeg meg bare patetisk. Jeg er ikke veldig sosial og sliter med å slippe folk innpå meg IRL, men her inne kan jeg mene mye, vise hvem jeg er, dele problemer osv.

Noen som kjenner seg igjen?

KK? Jeg mente så klart KG.

TS

Skrevet

Kjenner meg igjen.

Anonymous poster hash: 4f796...4d2
Skrevet

Kjenner meg igjen.

Takk for at du sier det. Det er alltid litt lettere å vite at man ikke er alene. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Dette er meg i et nøtteskall. Har mange venner, men ingen jeg kan være ordentlig sammen med som meg selv og de liker alle å feste og være sammen i store mengder. Det gjør ikke jeg. Det føles ut som om det er noe galt med meg.

Anonymous poster hash: 2d175...fa5
Skrevet

Ja, sånn bortsett fra at jeg ikke lykkes sånn superbra her inne heller, haha. Men alt hjelper! :danse:

Skrevet

Takk for at du sier det. Det er alltid litt lettere å vite at man ikke er alene. :blomst:

:blomst:

Skrevet

Jaaaa ^^

Men så bruker jeg KG mest til å slappe av eller få ut noe frustrasjon :fnise:
Altså jeg er mer den personen, om noe plager meg, så hjelper det ikke for meg å snakke om det med andre..Og noen ting er jo veldig kleint å prate med venninner også x)
Så for meg så tyr jeg til KG enten for å slappe av, eller å skrive til krampa tar meg x)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen. Nå føler jeg meg mye bedre. Det hender jeg tilbringer noen timer her inne for så å tenke at jeg egentlig burde gjort noe sosialt, at dette ikke egentlig er sosialt. Men noen ganger er det, som dere påpeker, utrolig avslappende, i tillegg tør jeg engasjere meg og være ærlig på enhelt annen måte enn ellers. (Jeg er vanligvis ikke anonym, valgte bare å være det nå)

Tusen takk til dere alle :hug: :hug: :hug::blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...