AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Synes Always er litt "plastikkaktig", men jeg synes allikevel at de gir best beskyttelse. Libresse føles litt som "papp" mellom beina. Klarer ikke bruke tampong dessverre. Noen som har andre erfaringer ?... Anonymous poster hash: 1411e...870
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Bruker Always om dagen, og sånne store fra Libresse om natten Anonymous poster hash: 00d91...b91
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Bruker Always om dagen, og sånne store fra Libresse om natten Anonymous poster hash: 00d91...b91 TS her. Takk for svar. Jeg bruker også Always om dagen, den grønne pakken, om natten pleier jeg å bruke "Always Night" (de er mørkeblå). Men jeg synes de blir så veldig krøllete på midten. Bruker du nattbindene til Libresse eller ? Anonymous poster hash: 1411e...870
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 TS her.Takk for svar. Jeg bruker også Always om dagen, den grønne pakken, om natten pleier jeg å bruke "Always Night" (de er mørkeblå). Men jeg synes de blir så veldig krøllete på midten. Bruker du nattbindene til Libresse eller ? Anonymous poster hash: 1411e...870 På dagen bruker jeg den lilla pakningen til Always (2.7 mm Tror jeg), som er det jeg har funnet ut fungerer best for meg (tro meg, jeg har prøvd aalt som finnes i butikken, nesten) På natten bruker jeg.. Husker ikke helt hva de heter, Libresse, rosa pakning, ment for å brukes på dagen Nattbind fungerer ikke for meg, de er ekle og ubehagelige å ha på, mens de som er ment til å brukes på dagen, er komfortable og noen av dem er ganske store. Anonymous poster hash: 00d91...b91
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Takk igjen =) Skal dra ut og kjøpe en pakke med lilla Always i morgen den dag. Så møkk lei lekkasjer, flekker, og annet herk om natten at du vet ikke hva =( =( . Men er i grunn åpen for alle slags forslag til bruk på dagen Så lenge det ikke er tampong =( Anonymous poster hash: 1411e...870
Gjest Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Syns begge er bra på ulike måter, så jeg varierer. 1
StanTheMan Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Syns begge er bra på ulike måter, så jeg varierer. Endret 21. februar 2015 av StanTheMan
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Bruker kun Libresse, syns at Alwaysplastikken er ekkel å bruke. Kan heller ikke bruke tampong.Anonymous poster hash: e8709...1a6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Om natten må jeg bruke Libresse natt, for Always lekker pga rar form. Om dagen bruker jeg tampong eller Soft Style truseinnlegg. Anonymous poster hash: dda32...99a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå