AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #21 Skrevet 21. februar 2015 Da skal jeg definitivt fortelle dette til kjæresten min! Måtte han typen du holdt på med, lete lenge? Var det på den ene siden eller kun begge? Hahaha, jeg suger i å tegne men det beste jeg fikk til i en hast. Anonymous poster hash: 71d6d...4ae Nei, vet ikke om det var fordi han var veldig erfaren eller om jeg er veldig "enkel" å finne det punktet på, ellernoe, men det tok vel kanskje 10-20 sekund før han fikk meg til å knekke sammen over skulderen hans. (satt over han, på fanget hans, litt sånn som når man skal ri en gutt, hvis du skjønner hihi ) Vel, han gjorde det jo på begge sidene samtidig, så virker jo som at det er nerver på begge sider Anonymous poster hash: 5613d...622
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #22 Skrevet 21. februar 2015 Så at du svarte! Kan man finne dette punktet selv tror du? Skal prøve etterpå når jeg legger meg! Hahah (smiler lurt). Anonymous poster hash: 71d6d...4ae Haha! Jeg har forsøkt å gjøre det på meg selv... Jeg kjenner at det er en slags følelse der, at det åpenbart er nerver der, men jeg får ikke noe sånn... "nesten-orgasme" liksom. Tror det blir litt som å prøve å kile seg selv egentlig, det er vanskelig men prøv deg frem du!! Lykke til, gi beskjed om du klarer det!! *spent* Anonymous poster hash: 5613d...622
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #23 Skrevet 22. februar 2015 Det var på sidene, oppe liksom, på "bikini-linja" liksom også beveget han seg litt nedover, trykket litt med tommelene. Han prøvde seg frem til han fant punktet liksom.. Jeg vet faktisk ikke helt hva han gjorde... Så dere kan jo kanskje prøve dere litt frem, dere også? Hihi :D Har prøvd å google, men er visst ikke så vanlig å vite om dette.. Hm. Anonymous poster hash: 5613d...622 Hmm....har du nummeret til han fyren eller?? Nå ble jeg nysgjerrig her på hva han gjorde. Kunne godt stilt opp som prøvekanin, hehe Anonymous poster hash: 4d51a...06c
Zevs Skrevet 22. februar 2015 #24 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Prøv også å massere tredje ribbein nedenfra. Funker som en kule. Venstre side av neserota er også gull. Opp og ned i sakte tempo i ca en halv time. Forsiktig massering like under kneet i sirkulære bevegelser er garantert orgasme i løpet av en uke. Hallo! Hele kroppen liker oppmerksomhet. Områdene rundt kjønnsorganer er selvfølgelig spesielt erogene. Hver enkelt har sine egne godpunkter. Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om noe spesielt punkt i lysken som gjelder for kvinner flest. Det tennende er vel heller muligens at man for en gangs skyld får oppmerksomhet andre steder enn rett på organet Endret 22. februar 2015 av Zevs
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #25 Skrevet 22. februar 2015 AH, da forstår jeg bedre. Er det liksom ved det benet i midten av det innerste låret rett ved underlivet? Jeg skal prøve å tegne hvor jeg tror lysken er. http://i58.tinypic.com/whbfyq.jpg Sorry, men jeg dævver av meg sjæl her Anonymous poster hash: 71d6d...4ae Sorry, det er ikke lysken. Lysken kan man se når man står rett opp ned. http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/imageuploadedbytapatalk1390343544-294311-jpg.129445/ Anonymous poster hash: 4dc07...99d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #26 Skrevet 22. februar 2015 Sorry, det er ikke lysken. Lysken kan man se når man står rett opp ned. http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/imageuploadedbytapatalk1390343544-294311-jpg.129445/ Anonymous poster hash: 4dc07...99d JA! Akkurat der jeg snakker om! TS Anonymous poster hash: 5613d...622
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #27 Skrevet 22. februar 2015 Prøv også å massere tredje ribbein nedenfra. Funker som en kule. Venstre side av neserota er også gull. Opp og ned i sakte tempo i ca en halv time. Forsiktig massering like under kneet i sirkulære bevegelser er garantert orgasme i løpet av en uke. Hallo! Hele kroppen liker oppmerksomhet. Områdene rundt kjønnsorganer er selvfølgelig spesielt erogene. Hver enkelt har sine egne godpunkter. Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om noe spesielt punkt i lysken som gjelder for kvinner flest. Det tennende er vel heller muligens at man for en gangs skyld får oppmerksomhet andre steder enn rett på organet så teit. Anonymous poster hash: 5613d...622 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå