Gå til innhold

Jenter/damer orgasme!

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan få orgasme ved kun penetrering? Selv får jeg det bare ved å stimulere klitoris. Opplevde orgasme først når jeg var 20 ca, så har jo ikke så mye erfaring på dette :P

Anonymous poster hash: 23224...b5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare opplevd klitorisorgasme....eller kanskje kombi da. Men kaller dte klitorisorgasme. Fingrer klitoris mens mannen har penis inne i meg. Kommer da:-) ALdri opplevd å få orgasme uten å berøre klitoris...

Anonymous poster hash: 30982...69c
Skrevet

Har opplevd det, men tok masse øving med den omtrent perfekte partner.

Skrevet

Dama har lettest for å få vaginal orgasme med meg. Klitorisorgasme bruker å komme etter, som en bonus :)

Anonymous poster hash: b1aee...f20

Skrevet

Noen skriver øving for å få den type orgasme, men hva må til? Skjønner det kan variere fra kvinne til kvinne.. men vil gjerne høre på erfaring fra noen som ha fått det til :)

Skrevet

kan få orgasme ved kun penetrering?

Så klart:)

Men mange som sliter med det, som regel kommer det med årene.

Skrevet

Noen skriver øving for å få den type orgasme, men hva må til? Skjønner det kan variere fra kvinne til kvinne.. men vil gjerne høre på erfaring fra noen som ha fått det til :)

Med fast partner,som man matcher i senga med,så er det ikke så vanskelig å få vaginal orgasme.Men forutsetter selvfølgelig at han varer lenge nok.Kan komme kjempe-raskt innimellom,men samleiet må vare lenge nok,for at det skal klaffe for begge,vanligvis.Derfor enklest med fast partner.Når menn har hyppig og fast sex med samme dame-lærer de fleste menn å holde litt lengre...og de lærer å gi skikkelig forspill og hjelpe på vei..da kommer også kvinnen mye raskere.

Menn som har sjelden sex,og lite sex (typisk langtids-single menn) ,klarer ofte ikke å holde på lenge nok.Til at dama rekker å få vaginal orgasme.

Trixet er da å knulle han hyppig og ofte.Da blir han "tregere" i senga,og holder lengre ut-under samleiet.Så går det seg vanligvis til.

Anonymous poster hash: 9e393...8a7

Skrevet

kan få orgasme ved kun penetrering? Selv får jeg det bare ved å stimulere klitoris. Opplevde orgasme først når jeg var 20 ca, så har jo ikke så mye erfaring på dette :P

Ja, det hender jeg Gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...