AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 kan få orgasme ved kun penetrering? Selv får jeg det bare ved å stimulere klitoris. Opplevde orgasme først når jeg var 20 ca, så har jo ikke så mye erfaring på dette Anonymous poster hash: 23224...b5a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Bare opplevd klitorisorgasme....eller kanskje kombi da. Men kaller dte klitorisorgasme. Fingrer klitoris mens mannen har penis inne i meg. Kommer da:-) ALdri opplevd å få orgasme uten å berøre klitoris... Anonymous poster hash: 30982...69c
funginger Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Har opplevd det, men tok masse øving med den omtrent perfekte partner.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Dama har lettest for å få vaginal orgasme med meg. Klitorisorgasme bruker å komme etter, som en bonus Anonymous poster hash: b1aee...f20
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Noen skriver øving for å få den type orgasme, men hva må til? Skjønner det kan variere fra kvinne til kvinne.. men vil gjerne høre på erfaring fra noen som ha fått det til Anonymous poster hash: 23224...b5a
Heeyaa Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 kan få orgasme ved kun penetrering? Så klart:) Men mange som sliter med det, som regel kommer det med årene.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Noen skriver øving for å få den type orgasme, men hva må til? Skjønner det kan variere fra kvinne til kvinne.. men vil gjerne høre på erfaring fra noen som ha fått det til Anonymous poster hash: 23224...b5a Med fast partner,som man matcher i senga med,så er det ikke så vanskelig å få vaginal orgasme.Men forutsetter selvfølgelig at han varer lenge nok.Kan komme kjempe-raskt innimellom,men samleiet må vare lenge nok,for at det skal klaffe for begge,vanligvis.Derfor enklest med fast partner.Når menn har hyppig og fast sex med samme dame-lærer de fleste menn å holde litt lengre...og de lærer å gi skikkelig forspill og hjelpe på vei..da kommer også kvinnen mye raskere. Menn som har sjelden sex,og lite sex (typisk langtids-single menn) ,klarer ofte ikke å holde på lenge nok.Til at dama rekker å få vaginal orgasme. Trixet er da å knulle han hyppig og ofte.Da blir han "tregere" i senga,og holder lengre ut-under samleiet.Så går det seg vanligvis til. Anonymous poster hash: 9e393...8a7
MarianneE Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 kan få orgasme ved kun penetrering? Selv får jeg det bare ved å stimulere klitoris. Opplevde orgasme først når jeg var 20 ca, så har jo ikke så mye erfaring på dette Anonymous poster hash: 23224...b5a Ja, det hender jeg Gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå