Gå til innhold

One night stands!

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste har vell hadd ons en eller flere ganger, og de fleste ons er vell kanskje ikke de opplevelsene som er de beste siden de fleste skjer i fylla.. :-P men er det noen som har fått en fantastisk sexopplevelse etter ons? Selv møtte jeg en fyr for noe helger siden som gav med den beste sexopplevelsen jeg noen gang har hatt. Han tok styringen, brukte god tid på meg og tror vi bare klikket veldig godt sammen! Andre som har møtt slike mennesker? Og har dere forventinger til ons elr er det litt sånn "tøm og røm" opplegg?

Anonymous poster hash: 874fc...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ONS har faktisk gitt meg den beste sex jeg har hatt i hele mitt liv. Det er ingenting galt i dette. Lev og nyt, vi er alle mennesker som vil ha nærhet.

Anonymous poster hash: f4e95...28d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg dro på noen ONS etter bruddet med min første kjæreste, og fikk opp øynene for god sex. Exen var ego og lite interessert i min orgasme, så jeg hadde ikke opplevd virkelig eksplosiv sex før jeg gikk videre. (To av ONS-ene var som min ex, og to andre var fantastiske)

Beste sexen opplevde jeg derimot med ex nr 2.

Anonymous poster hash: c4ff5...ecd

Skrevet

Uansett - husk på at det er en risiko med kjønnsykdommer. Etter den søte kløe, kommer den sure svie.. Men det er jo en risiko man får velge om man skal ta eller ikke, med gummi smaker det ikke like godt.. Men noen STD's skal man ikke kimse med, og man kan ende opp med å aldri bli kvitt dem.

Bare som en realitetsorientering.

Anonymous poster hash: f4e95...28d
Skrevet

Jaja, bruk kondon. Men tilbake til poenget: jeg har hatt noen av mine beste sexopplevelser på ons.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt masse ONS... og 2 av dem av vært vellykket. Hehe :)

Den første velykkede gangen var vi ganske fulle, husker dessverre ikke så mye fra det, men husker at han var høy, muskuløs og tok styringen. Vi pulte i alle mulige stillinger, og det var så sykt digg å bli tatt, slik han tok meg:) Huff, han våknet opp med tre kraftige bitemerker på skulderen dagen etter og var full av kloremerker på ryggen.. det var han ikke så fornøyd med haha! (Det var jo sommer og han skulle jo på stranda ogsånn)

den andre ONS var ikke i fylla, og er definitivt den beste sexopplelvelsen jeg noensinne har hatt :)

Anonymous poster hash: 88d63...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...