Gå til innhold

Bort med rød, vi vil ha frø! <3


Khaosick

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært hos legen, og det viser seg at jeg er gravid i 5. uke (men egentlig uke 3)! :babysmokk: Hvem hadde trodd at det skulle gå så fort? :laugh: Men, dessverre, har jeg fått en nyrebekkenbetennelse i tillegg.. Jeg har fått antibiotika som er trygt for baby og har oppholdt meg for det meste på sofaen med feber og smerter. Litt vanskelig å kjenne på gleden når man ligger med så store smerter :frown:

Jeg tok også en vitaminprøve i dag og ble satt på Folat.

Jeg oppdaterer mer senere, men akkurat nå har jeg litt vanskeligheter for å sitte foran en skjerm :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer igjen, da! Synd med betennelsen da. :(

Tusen takk, igjen! :fnise:

Ja, den betennelsen kunne jeg godt vært foruten altså! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh, de siste dagene har vært som en berg- og dalbane. Jeg er 6+5 i dag og dagene går med på å være trøtt og hyper om hverandre. For ikke å snakke om hvor frøsen jeg er! :fryser: Noen andre som har opplevd å bli frøsen når de har vært gravide? Jeg sitter inne i 24 varmegrader med to (!!) ullgensere og fryser. Har skikkelig knokkelfrost! Trøtt og sliten er jeg også.. Og jeg klarer bare en halv dag av gangen før jeg må ha en lur. :fnise: 5. mai skal jeg på første kontroll hos jordmor, og jeg gleder meg masse! :laugh: Syns det er veldig spennende å følge med på kroppen og alle forandringene som kommer litt og litt. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fant dagboka de til slutt :) Gratulerer :D Gøy med noen som er like langt på vei :D 10 uker allerede er jo veldig gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det her og hvordan gikk det på UL?  :blomst:

Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...